کد خبر: 519483
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۰:۳۱:۰۷
| |

استعفای رییس هلال احمر باید به تصویب رییس جمهور برسد

سخنگوی جمعیت هلال احمر توضیحاتی را درمورد نحوه پذیرش استعفای رییس این جمعیت ارائه کرد و گفت که استعفای رییس جمعیت هلال احمر باید به تصویب رییس جمهور برسد.

استعفای رییس هلال احمر باید به تصویب رییس جمهور برسد
کد خبر: 519483
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۰:۳۱:۰۷

اعتمادآنلاین| محمدحسن قوسیان مقدم با اشاره به جلسه شب گذشته شورای عالی جمعیت هلال احمر، گفت: دیشب جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر با حضور تمامی اعضا برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر همتی اعلام کردند که برای پیشبرد بهتر امور استعفا می‌دهند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این استعفا هنوز مورد پذیرش قرار نگرفته است، گفت: در ادامه این جلسه و به پیشنهاد نمایندگان رئیس جمهور به منظور تعیین رئیس جدید یا تثبیت مدیریت مقرر شد، ضمن دعوت از کاندیداهای ریاست جمعیت طی یک هفته آینده ، مقدمات برگزاری انتخابات در شورای عالی انجام و دو نفر به رئیس جمهور معرفی شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه استعفا فقط به رئیس جمهور داده می شود، خبر تصویب استعفا در شورای عالی وجاهت قانونی ندارد و تا تعیین و یا تثبیت مدیریت، کماکان دکتر همتی سکاندار جمعیت هلال احمر است.

به گفته قوسیان، استعفای همتی باید از سوی رییس جمهور مورد پذیرش یا مخالفت قرار بگیرد و تاکنون تصمیمی در این مورد اتخاذ نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها