امانی،عضو شورای شهر تهران:

از زاکانی انتظار این انتصابات را نداشتیم؛ ما ناراحتیم / درمورد انتصابات با ما مشورتی نمی شود؛ ما هم از رسانه ها مطلع می شویم

امانی عنوان کرد: «اگر استخدام شوند طبعا باید قرارداد ببندد و اسمشان در سیستم منابع انسانی شهرداری ثبت شود. ما حسن نیت داریم و بنا را بر صداقت ایشان می‌گذاریم ولی حرف من این است که اگر این را هم فرض کنیم، کاش این انتصاب انجام نمی‌شد. ما ناراحتیم که برای شهردار در اول کار این اتفاق افتاد.»

از زاکانی انتظار این انتصابات را نداشتیم؛ ما ناراحتیم / درمورد انتصابات با ما مشورتی نمی شود؛ ما هم از رسانه ها مطلع می شویم
کد خبر: 519750
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ۱۴:۴۳:۳۲

اعتمادآنلاین| یک عضو شورای ششم شهر تهران مطرح کرد: «کاش این انتصاب، انجام نمی‌شد، ما ناراحتیم که برای شهردار در اول کار این اتفاق افتاد.»

به گزارش انتخاب، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به انتصاب حسین حیدری داماد زاکانی، به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری، به «انتخاب» گفت: «آقای زاکانی امروز توضیح دادند که قرار نیست داماد‌شان را به استخدام شهرداری دربیاوردند و می‌خواهند از ایشان درحوزه ای تی به عنوان مشاور استفاده کنند و انتصاب هم از اختیار شهردار است. اما نظر شخصی من این است که با توجه به جو و حساسیتی که در جامعه وجود دارد و مشکلاتی که جوانان در حوزه استخدام دارند که همه فارغ التحصیل و مدارک تحصیلی بالا و خوبی دارند اما متاسفانه بیکار هستند، این نوع انتصابات حتی اگر فرض را بگذاریم که استخدام هم نشده باشند، از آقای زاکانی که شخصیتی بود که در این زمینه‌ها انتقاد و بحث کردند، توقع نبود که این کار را انجام دهند و حاشیه‌ای را برای خود درست کنند. ما هم دلمان نمی‌خواست این حاشیه ایجاد شود.»

وی درپاسخ به این پرسش که آیا مدرکی وجود دارد که داماد زاکانی به استخدام شهرداری در نیامده است، عنوان کرد: «اگر استخدام شوند طبعا باید قرارداد ببندد و اسمشان در سیستم منابع انسانی شهرداری ثبت شود. ما حسن نیت داریم و بنا را بر صداقت ایشان می‌گذاریم ولی حرف من این است که اگر این را هم فرض کنیم، کاش این انتصاب انجام نمی‌شد. ما ناراحتیم که برای شهردار در اول کار این اتفاق افتاد.»

امانی همچنین درباره حواشی ایجاد شده برای سوابق غیر مرتبط و تحصیلات رضا صیادی رئیس جدید سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: «من هم ایشان را نمی‌شناسم و سوابقش را نمی‌دانم. چون در مورد انتصابات ما خیلی ورود نداریم و با ما مشورت و صحبتی نمی‌‌شود، ما هم از طریق رسانه‌ها مطلع می‌شویم.»

این عضو شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: «انتصابات از اختیارات شهردار است و قانون به ما اجازه ورود مصداقی را نداده؛ تنها می‌توانیم ورود موضوعی داشته باشیم و بر شیوه و عملکرد مدیران نظارت کنیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها