کد خبر: 520431
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۰۸:۱۴:۰۰
| |

جشنواره پاییزی والکس و رمزارز اتم

پلتفرم معاملاتی والکس در روزهای پاییز رنگارنگ والکس، رمزارز اتم را به عنوان اولین کوین پاییزی، به لیست کوین‌های قابل معامله خود اضافه کرد. رمزارز اتم در حال حاضر در جایگاه بیست و چهارم رمزارز‌ها قرار دارد و کارشناسان آینده درخشانی را برای اتم پیش‌بینی می‌کنند.

جشنواره پاییزی والکس و رمزارز اتم
کد خبر: 520431
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۰۸:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| پلتفرم معاملاتی والکس در روزهای پاییز رنگارنگ والکس، رمزارز اتم را به عنوان اولین کوین پاییزی، به لیست کوین‌های قابل معامله خود اضافه کرد. رمزارز اتم در حال حاضر در جایگاه بیست و چهارم رمزارز‌ها قرار دارد و کارشناسان آینده درخشانی را برای اتم پیش‌بینی می‌کنند.

برنامه پلتفرم والکس در طول پاییز هر هفته یک کوین به پلتفرم معاملاتی خود اضافه خواهد کرد. در این مقاله به بررسی رمزارز اتم، اولین کوین مجموعه پاییزی والکس خواهیم پرداخت.

اتم چیست؟

بلاکچینCosmos بلاکچین بومی رمزارز اتم (ATOM)‌ ارز دیجیتالی است که برای قدرت بخشیدن به اکوسیستم بلاکچین و همچنین تعامل با سایر بلاکچین‌ها طراحی شده است. هدف اصلی این رمزارز ایجاد اینترنت بلاکچین و یا در تعریف بهتر شبکه ای از بلاکچین‌ها است که قادر به برقراری ارتباط غیرمتمرکز با یکدیگر هستند.

Cosmos (ATOM) یک زنجیره اثبات سهام است. این بدان معنی است که دارندگان ATOM می‌توانند توکن‌های خود را به منظور حفظ شبکه و دریافت ATOM بیشتر به عنوان پاداش به اشتراک بگذارند.

بلاکچین کازموس چرا به‌ وجود آمد؟


تیم موسس این رمزارز به نام اینتربلاکچین، هدف اصلی خود را ایجاد شبکه‌ای با دسترسی متن باز برای تمام کاربران آن قرار دادند. کازموس بر خلاف سایر شبکه‌ها و کوین‌های موجود، تمرکز خود را به اشتراک گذاری داده‌ها بین سایر شبکه‌های بلاکچین موجود قرار داده است تا از این طریق شبکه‌های دیگر بتوانند داده‌های خود را در آن به اشتراک بگذارند.

هر بلاکچین مستقل جدیدی که در Cosmos ایجاد می شود به نام منطقه شناخته می‌شود که به Cosmos Hub متصل می‌شود. Cosmos Hub یک بلاکچین اثبات سهام است که توکن بومی آن ATOM نام دارد.

جایگاه اتم در بازار کریپتوکارنسی


رمزارز اتم در حال حاضر بر اساس آمار سایت CoinMarketCap، در رتبه 24 فهرست رمزارزها قرار گرفته است و قیمت آن هنگام نگارش این مقاله، حدود 34 دلار است. همچنین ارزش بازار یا مارکت کپ اتم حدود 7 میلیارد دلار است.

تفاوت اتم با سایر رمزارز‌ها


دو ویژگی بسیار مهم رمزارز اتم را نسبت به سایر رمزارز‌های موجود در بازار متفاوت می‌کند. این دو ویژگی یعنی پشتیبانی از استکینگ و سیستم پاداش به کاربران و ارایه حق رای به استیک کنندگان اتم از ویژگی‌های جذاب این رمزارز بشمار می‌رود.

چطور در والکس اتم معامله کنیم؟


شما برای خرید اتم می‌توانید با عضویت در صرافی والکس با دیگر کاربران به خرید و فروش ارز دیجیتال والکس بپردازید. اگر در پلتفرم والکس عضو نیستید، در سایت ثبت نام کنید. بعد از احراز هویت، وارد بازار خرید اتم شوید و با قیمت لحظه‌ای و هماهنگ با بازارهای جهانی معامله خود را انجام دهید.

لینک صفحه ثبت نام در والکس: https://wallex.ir/app/auth/register

واریز اتم به کیف پول صرافی و فروش آن نیز بسیار مشابه فرآیند خرید است. کافی است با وارد کردن آدرس کیف پول اتم والکس در کیف پول شخصی خودتان، میزان ارز مدنظر خود را به والکس انتقال داده و آن را بفروشید.

همچنین شما می‌توانید برای ارزی که قبلاً از والکس خریداری کرده‌اید و هنوز در کیف پولتان در صرافی است، سفارش فروش ثبت کرده و آن را در پلتفرم بفروشید.

معامله اتم با سایر رمزارزها (معامله جفت ارز)


اگر از کاربران حرفه‌ای بازار ارزهای دیجیتال باشید، ترجیح می‌دهید که ارزهای خود را همگام با بازارهای جهانی خرید و فروش کنید. در والکس امکان معامله جفت ارز بین اتم و تتر و همچنین اتم به بیت کوین فراهم است و شما می‌توانید بدون نگرانی درباره نوسانات نرخ دلار، با استیبل کوین تتر ترید کنید و یا اتم را با بیت کوین معامله کنید.

لینک مشاهده قیمت روز اتم در صرافی والکس: https://wallex.ir/markets/atom-tmn

صحبت پایانی


یک صرافی معتبر که در زمینه رمزارزها فعالیت می‌کند، برای کسب اعتماد کاربران خود باید چند ویژگی اساسی را داشته باشد. تضمین امنیت دارایی و معاملات کاربران، حجم معاملات بالا، تنوع کوین‌ها، پشتیبانی قوی ارائه کیف پول اختصاصی، از اصلی‌ترین ویژگی‌های پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش رمزارز در هر صرافی است.

صرافی والکس علاوه بر تمامی نکات گفته شده، با جشنواره‌های فصلی خود، شرایط مناسبی را برای تریدر‌‌ها ایجاد کرده است. پشتیبانی از 16 کوین برتر بازار و ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین سریع و حرفه‌ای از انتخاب‌های محبوب کاربران است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها