انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده:

افزایش ازدواج و کاهش طلاق در دستور کار دولت خواهد بود

معاون رییس جمهوری در امور زن و خانواده با اشاره به تلاش این معاونت برای تدوین طرح جامع زن و خانواده گفت: در این طرح مباحثی مانند افزایش ازدواج، کاهش طلاق، جوانی جمعیت، افزایش نشاط شهری و غیره مورد توجه خواهد بود.

افزایش ازدواج و کاهش طلاق در دستور کار دولت خواهد بود
کد خبر: 520603
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۱۷:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون رییس جمهوری در امور زن و خانواده با اشاره به تلاش این معاونت برای تدوین طرح جامع زن و خانواده گفت: در این طرح مباحثی مانند افزایش ازدواج، کاهش طلاق، جوانی جمعیت، افزایش نشاط شهری و غیره مورد توجه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی عصر دوشنبه در جلسه امور بانوان قم، افزود: به زودی یک برنامه جامع‌ برای بهبود و ارتقای جایگاه زنان و خانواده به رییس جمهوری ارائه خواهد شد تا حمایت های عمومی از نهاد خانواده بیش از همیشه در کشور پیاده شود.

وی با اشاره هدف نهایی معاونت امور زن و خانواده ریاست جمهوری اظهار داشت: ما در تلاش هستیم تا آسیبهایی که پیرامون زن و خانواده وجود دارد را به حداقل برسانیم.

معاون رییس جمهوری در امور زن و خانواده تصریح کرد: زن با عزت و با کرامت جامعه ای سالم و با کرامتی را می سازد و به هر اندازه که در بخش زن و خانواده هزینه شود فایده آن به صورت مستقیم به همه مردم می رسد.

مطالبات زنان فرهیخته قم نیازمند حمایت دستگاه های اجرایی

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم نیز در این جلسه، بیان کرد: وجود 61 دانشگاه، حوزه های علمیه، پایگاه انقلاب، مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر، حضور سالانه 20 میلیون زائر،30 تشکل مردم نهاد،229 گروه جهادی، وجود 70 هزار خانواده غیرایرانی، بیش از 200 مرکز قرآنی و اموری از این دست سرمایه اجتماعی و ظرفیت قابل توجهی را برای استان قم به وجود آورده است.

صدیقه صدیق تقی زاده ادامه داد: استان قم ظرفیت بسیار بزرگی برای بانوان این شهر و سایر استانهای کشور برای گفتمان سازی انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده به وجود آورده است.

وی یادآور شد: مطالبات زنان فرهیخته قم نیازمند تخصیص اعتبارات و حمایت دستگاه های اجرایی است تا مساله زن و خانواده در این شهر به یک نقطه مطلوب برسد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها