کد خبر: 520707
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۰:۳۵:۵۲
| |

ویس کرمی، نماینده مجلس:

تحقیق و تفحص از وزارت نیرو را دنبال می‌کنیم

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی در خاموشی‌ها هم عدالت نشد یعنی همین ظلمی هم که ایجاد شد عادلانه نبود و خاموشی‌ها و قطعی‌های برق در برخی مناطق بیش از مناطق دیگر بود. برهمین اساس ما قرار است موضوع تحقیق و تفحص از وزارت نیرو را مطرح کنیم تا این ظلم تاریخی پیگیری شود.

تحقیق و تفحص از وزارت نیرو را دنبال می‌کنیم
کد خبر: 520707
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۰:۳۵:۵۲

اعتمادآنلاین| مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) در اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی عنوان کرد: وزارت نیرو وظایفی دارد، توزیع عادلانه آب شهری و روستایی، توزیع عادلانه منابع آبی و تولید توزیع برق از این وظایف می‌باشد. این در حالی است که وزارتخانه در سالیان گذشته بدون توجه به مسائل کارشناسی اقدام کرده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: آنچه در حوزه آب در مناطق مختلف شاهد هستیم نتیجه همین سیاست‌های وزارت نیرو می‌باشد. آنها افرادی را که در استان‌ها با آنها مخالفت می‌کردند را کنار گذاشتند. لازم است نسبت به تغییر مدیرانی که چنین سیاست‌هایی را دنبال می‌کردند اقدام شود.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حتی در خاموشی‌ها هم عدالت نشد یعنی همین ظلمی هم که ایجاد شد عادلانه نبود و خاموشی‌ها و قطعی‌های برق در برخی مناطق بیش از مناطق دیگر بود. برهمین اساس ما قرار است موضوع تحقیق و تفحص از وزارت نیرو را مطرح کنیم تا این ظلم تاریخی پیگیری شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها