کد خبر: 520719
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۱:۱۴:۳۵
| |

علی سلاجقه،معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست:

با تکیه بر آموزه‌های دینی و دانش بومی محیط‌زیست را حفظ کنیم

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: همه ادعای ولایی بودن داریم و خود را خدمتگزار این مردم و نظام می دانیم بنابراین با تکیه بر آموزه های دینی و دانش بومی که مبتنی بر همین آموزه‌ها است باید در حفظ محیط زیست قدم برداریم.

با تکیه بر آموزه‌های دینی و دانش بومی محیط‌زیست را حفظ کنیم
کد خبر: 520719
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۱:۱۴:۳۵

اعتمادآنلاین| علی سلاجقه در اولین نشست هم اندیشی تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محیط زیست اظهار داشت: با اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهوری و مجلس در این خصوص می‌توان مشکلات زیست محیطی کشور را به نحو احسن مرتفع کرد.

به گزارش ایرنا،رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص اهمیت تشکل‌ها و سمن‌ها گفت: این تشکل ها با داشتن ظرفیت‌های بالقوه از جمله نیروهای فعال می‌توانند بهترین سرمایه برای کشور باشند، یکی از مولفه های این تشکل ها تخصصی بودن آنها است که می‌توانند با برنامه‌های مطالعاتی و فعالیت‌های عملی خود ما را در پیشبرد اهداف یاری کنند.

سلاجقه ضمن تأکید بر مشارکت سازمان با تشکل ها خاطر نشان کرد: مشارکت با تشکل ها برای ما یک اصل است و بدنه سازمان همکاری خود با سمن‌ها را از بالاترین سطوح شروع خواهد کرد، از تشکل ها و سمن‌ ها تقاضا داریم برای حفظ و سرافرازی نظام و آبادانی کشور کار کنند و مدافع اهداف سازمان باشند و متقابلا ما هم از آن ها حمایت خواهیم کرد.

معاون رئیس جمهوری افزود: از سمن هایی که صادقانه و خاضعانه با تمام ظرفیت ها برای این نظام کار می کنند حمایت می کنیم و از آنها تقاضا داریم بستر سازی و تدوین برنامه های اجرایی از جمله آموزش و فرهنگ سازی را در برنامه و اقدامات خود قرار دهند، ما معتقدیم اگر شما تقویت شوید سازمان هم قدرتمند می شود.

سلاجقه گفت: از نمایندگانی که معرفی می کنید در چهارچوب اهداف قانون، نظام و کشور استفاده می کنیم و امیدواریم به لطف خدا و دعای خیر مردم و به دور از منافع شخصی، حزبی و سیاسی فقط منافع نظام و کشور عزیزمان را مد نظر داشته باشیم و در کنار هم به سوی تحول و پیشرفت قدم برداریم.

در پایان این نشست علی سلاجقه بر برگزاری جلسات مستمر با تشکل ها (سمن ها) هر سه ماه یکبار تأکید کرد.

همچنین در این نشست، سید ابوالقاسم موسوی مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسوولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست گزارشی از عملکرد این دفتر ارائه کرد.

نخستین جلسه نشست هم اندیشی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تشکل های محیط زیستی و منابع طبیعی کشور برگزار شد.

در این نشست که با حضور نمایندگان سمن‌های محیط زیستی و مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان برگزار شد، حاضران بر ضرورت و اهمیت تعامل دولت و سازمانهای مردم نهاد و ظرفیتهای قابل توجه سمن‌ها در راستای اهداف سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کردند.




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها