پوشش بیمه‌ای بیماران خاص افزایش می‌یابد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تأکید بر افزایش پوشش بیمه‌ای بیماران خاص گفت: به عنوان عضوی از شورای عالی بیمه هر تصمیمی که توسط این شورا در خصوص پوشش هزینه‌های درمانی بیماران نادر لحاظ شود را اجرا می‌کنیم.

پوشش بیمه‌ای بیماران خاص افزایش می‌یابد
کد خبر: 520732
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۱:۳۷:۰۶

اعتمادآنلاین| حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان نشست بررسی وضعیت بیماری‌های خاص با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: نشست امروز در ارتباط با کمک به بیماران نادر برگزار شد و در این نشست مقرر شد تا در بودجه سال آینده هزینه مورد نیاز بیماران نادر لحاظ شود، در ماه‌های انتهایی سال جاری نیز مقرر شد مسئله پوشش بیمه‌ای این بیماران در دستور کار شورای عالی بیمه قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا،وی با تأکید بر اینکه پوشش بیمه‌ای بیماران خاص قطعاً افزایش می‌یابد، عنوان کرد: به عنوان عضوی از شورای عالی بیمه نظر موافق و مساعد دارم و هر تصمیمی که توسط شورای عالی بیمه برای پوشش هزینه‌های درمانی بیماران نادر در نظر گرفته شود را در خصوص بیمه شدگان تأمین اجتماعی که نیمی از بیمه شدگان کشور هستند، لحاظ می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در نشست امروز سازمان بهزیستی موظف شد که شرایط تحت حمایت قرار گرفتن بیمارانی که نیازمند دریافت خدمات توانبخشی هستند را بررسی کند، افزود: در حال حاضر نیز تعدادی از بیماران خاص از سازمان بهزیستی خدمات توانبخشی دریافت می‌کنند.

عبدالملکی با بیان اینکه در بودجه سال آینده مسئله تأمین بودجه لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن بیماران نادر که نیازمند خدمات توانبخشی در بهزیستی هستند را تأمین می کنیم، ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آمادگی کامل دارد تا مصوبات شورای عالی بیمه در خصوص تحت پوشش قرار دادن درمان بیماران خاص که پرهزینه است را تأمین کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ریاست شورای عالی بیمه با وزیر بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی است؛ امیدواریم این نشست طی روزهای آینده برگزار شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها