کد خبر: 520741
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۱:۵۷:۴۴
| |

قیمت پراید از 160 میلیون تومان عبور کرد

ارزان‌ترین پراید موجود در بازار یعنی سایپا 132، امروز 133 میلیون تومان قیمت دارد و در مقایسه با روز دوشنبه یک میلیون تومان گران شده است. همچنین پراید 151 امروز به 162 میلیون تومان رسید.

قیمت پراید از 160 میلیون تومان عبور کرد
کد خبر: 520741
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۱:۵۷:۴۴

اعتمادآنلاین| قیمت خودرو امروز سه‌شنبه یازدهم آبان افزایش پیدا کرد و بسیاری از مدل‌های داخلی نسبت به روز گذشته یک تا سه میلیون تومان قیمت بیشتری دارند.

به گزارش فرارو، پراید وانت با افزایش سه میلیون تومانی بیشترین رشد قیمت را بین خودروهای داخلی به ثبت رساند و سمند، دنا و پژو پارس، با رشد دو میلیون تومانی فروخته می‌شوند. همچنین هایما S7 رشد 20 میلیون تومانی را بین محصولات مونتاژی بازار تجربه می‌کند اما سیتروئن C3 درمقایسه با روز قبل 25 میلیون تومان ارزان شد و 930 میلیون تومان قیمت خورد. قیمت روز دیگر خودرو‌های ایران خودرو و سایپا را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

ایران خودرو



تقریبا تمامی خودرو‌های ایران خودرو یک یا دو میلیون تومان نسبت به روز قبل گران‌تر شدند. با این وجود بین محصولات مونتازی شاهد افت 10 میلیون تومانی پژو 2008 هستیم و سوزوکی ویتارا اتوماتیک نیز 10 میلیون تومانی ارزان شد و یک میلیارد و 280 میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت محصولات سایپا

سایپا


ارزان‌ترین پراید موجود در بازار یعنی سایپا 132، امروز 133 میلیون تومان قیمت دارد و در مقایسه با روز دوشنبه یک میلیون تومان گران شده است. چانگان و کیا سراتو نیز به ترتیب 535 میلیون تومان و 935 میلیون تومان ارزش‌گذاری شدند و هر کدام رشد پنج میلیون تومانی را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها