سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خبر داد:

تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشوری دولت روحانی در کمیسیون شوراها تصویب شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس از تصویب درخواست تقاضای تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشوری در وزارت کشور دولت حسن روحانی خبر داد.

تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشوری دولت روحانی در کمیسیون شوراها تصویب شد
کد خبر: 520823
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۶:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| روح اله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در تشریح نشست عصر امروز (سه شنبه، 11 آبان) این کمیسیون در تشریح جزئیات این نشست اظهار داشت: طرح تشکیل تشکل‌های صنفی و تخصصی دستور کار اول کمیسیون شوراها بود که این موضوع بررسی شد.

به گزارش فارس، وی افزود: تقاضای تحقیق و تفحص آقایان صباغیان بافقی و ارکانی از حوزه تقسیمات کشوری به صورت جداگانه درخواست داده بودند که حضور معاون سیاسی وزیر کشور این موضوع بررسی شد البته این موضوع مربوط به سال 92 تا امروز بود و از 8 سال گذشته این درخواست در کمیسیون مانده بود که تقاضای این تفحص به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: دستور کار بعدی ارائه ایده ها و نگاه های زاکانی شهردار تهران بود که وی اقدامات خود در حوزه حمل و نقل و ترافیک و تأمین منابع در شهرداری تهران را تشریح کرد؛ یکی از رویکردهای زاکانی تلاش برای مجاب کردن مردم برای به دست گرفتن امورات شهر تهران و ایجاد شهری هوشمند است.

نجابت گفت: در کمیسیون شوراها و در جمع بندی اظهارات زاکانی اعلام شد که افق روشنی مقابل شهرداری تهران قرار داشته و به دنبال ایجاد هماهنگی حاکمیتی جامع برای مدیریت شهر تهران هستیم.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پایان خاطرنشان کرد: زاکانی بدنبال مجاب کردن مردم برای به دست گرفتن امورات شهر تهران و در نهایت هوشمندسازی و ایجاد شهری هوشمند است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها