کد خبر: 521156
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۴ ۱۲:۵۶:۴۸
| |

آیا اصلاح طلبان از خاتمی رد می‌شوند؟

ردپای روحانی و لاریجانی در جریان اصلاحات

علی صوفی از چهره‌های سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که اگر آقای خاتمی نتوانسته مردم را به پای صندوق های رأی بیاورد آیا آقای روحانی یا آقای لاریجانی می‌تواند؟! نمی‌توان گفت که این دو یا هر شخصیت دیگری به جای آقای خاتمی می‌توانند به مردم توصیه کنند. چنین چیزی اصلا امکانپذیر نیست. این گونه اظهارات، اظهارات معقولی نیست.

ردپای روحانی و لاریجانی در جریان اصلاحات
کد خبر: 521156
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۴ ۱۲:۵۶:۴۸

اعتمادآنلاین| چهره‌ سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که به باور بسیاری مردم در انتخابات مجلس 98 و انتخابات ریاست جمهوری، مردم از اظهارات و توصیه‌های آقای خاتمی استقبال نکردند، آیا بحث‌هایی که حاکی از تغییر رهبری جریان اصلاحات است می تواند نشات گرفته از این دو موضوع باشد؟ به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: مثلا اگر آقای خاتمی نتوانسته مردم را به پای صندوق های رأی بیاورد آیا آقای روحانی یا آقای لاریجانی می‌تواند؟! نمی‌توان گفت که این دو یا هر شخصیت دیگری به جای آقای خاتمی می‌توانند به مردم توصیه کنند. چنین چیزی اصلا امکانپذیر نیست. این گونه اظهارات، اظهارات معقولی نیست. آقای روحانی تمام شده است.

به گزارش خبر آنلاین، او افزود: در حال حاضر بسیاری تلاش می‌کنند آقای روحانی را در بین اصلاح طلب مطرح کنند این بدین معناست که اصلاح‌طلبان، آنقدر ضعیف نشان بدهند که به سراغ آقای روحانی یا آقای لاریجانی رفته اند! در واقع آنها می‌خوانند تیر خلاص را به اصلاح طلبان بزنند. بنابراین در این مسئله هیچ گونه حسن نیتی وجود ندارد بلکه با سوءنیت مطرح می‌شود چون اولا واقعیت ندارد چنین زمینه ای وجود ندارد.

مردم از خاتمی شاکی نیستند بلکه ....

صوفی ادامه داد: دوم اینکه از نظر منطقی، این گونه مسائل قابل قبول نیست اگر مردم به حرف آقای خاتمی، مثل گذشته چندان اعتنا نمی‌کنند بدین معنا نیست که آنها از آقای خاتمی شاکی هستند. اگر هم از آقای خاتمی شاکی باشند به این دلیل است که می‌گویند آقای خاتمی چرا گفتید به آقای روحانی رأی بدهیم؟! چرا این بلا را بر سر ما آوردی؟! چرا گفتید به لیست امید رأی بدهیم؟ بنابراین مردم این گونه از آقای خاتمی شاکی هستند. در نتیجه ریشه نارضایتی مردم به کل نظام و حاکمیت باز می‌گردد. مردم از بس دروغ شنیدند و وعده‌هایی شنیدند که به آن عمل نشده، ناراضی هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها