کد خبر: 521180
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۴ ۱۴:۳۴:۵۳
| |

کاهش 6 تا 12 درجه‌ای دمای هوا در تهران

مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش 6 تا 12 درجه‌ای دمای هوا در استان تهران خبر داد.

کاهش 6 تا 12 درجه‌ای دمای هوا در تهران
کد خبر: 521180
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۴ ۱۴:۳۴:۵۳

اعتمادآنلاین| مجتبی جلالی با اشاره به نتایج بولتن‌های پیش‌بینی وضع هوا در استان تهران گفت:‌ وضعیت جوی تهران طی سه روز آینده با آسمانی نیمه ابری تا ابری و تا ظهر یکشنبه در بعضی از ساعات همراه با بارش باران در ارتفاعات و دامنه ها خواهد بود.

به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: با افزایش رطوبت نسبی از ظهر جمعه تا یکشنبه در سطح استان تهران گاهی مه رقیق در ارتفاعات و گاهی نیز مه غلیط و کاهش دید پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان این که در نواحی شمالی استان تهران گاهی بارش باران و برف و در ارتفاعات وقوع برف و کولاک دور از انتظار نیست، گفت: از امروز تا یکشنبه به طور میانگین 6 تا 12 درجه سانتی‌گراد کاهش دما را در تهران خواهیم داشت و در همین راستا نیز در ارتفاعات ودامنه های کوهستانی یخبندان شبانه در سطح زمین پیش بینی می‌شود.

وی آسمان تهران را در روز دوشنبه قسمتی ابری و همراه با وزش باد و افزایش ابر از بعد از ظهر دوشنبه پیش بینی کرد و گفت: در این روز در ارتفاعات شرقی بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

جلالی درباره پیش بینی ها از دمای شهرستان‌های استان تهران در روز شنبه نیز گفت: سردترین شهرستان در تهران فیروزکوه با کمینه دمای منفی 4 درجه سانتی گراد است و پس از آن دماوند با کمینه دمای 2 و پردیس و لواسان با کمینه دمای 3 درجه قرار دارند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران گرمترین شهرستان‌های استان تهران را نیز پیشوا، قرچک و ورامین با بیشینه دمای 13 درجه اعلام کرد و درباره دمای شهر تهران نیز در روز شنبه گفت: بیشینه دما در تهران 11 درجه و کمینه دما 7 درجه سانتی‌گراد پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها