«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

360 میلیون معتاد به فیس‌بوک در جهان وجود دارد

360 میلیون نفر از مردم چهارگوشه جهان به استفاده از فیس‌بوک معتادند و زندگی بدون آن را نمی‌توانند تصور کنند.

360 میلیون معتاد به فیس‌بوک در جهان وجود دارد
کد خبر: 521750
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| 360 میلیون نفر از مردم چهارگوشه جهان به استفاده از فیس‌بوک معتادند و زندگی بدون آن را نمی‌توانند تصور کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از دیلی‌میل، بر اساس نظرسنجی انجام‌گرفته در فیس‌بوک، از هر هشت کاربر این پلتفرم یک نفر به شدت به استفاده از آن معتاد است و تمامی روابط اجتماعی، کار و خوابش تحت تاثیر آن قرار دارند.

به نوشته این روزنامه، یک گروه در فیس‌بوک برای کاهش اعتیاد کاربران پیشنهادهایی ارائه کرد اما هیچ یک از این پیشنهادها جنبه عملی پیدا نکرد و بعد از آن هم این کارگروه در سال 2019 به طور کامل منحل شد.

بر اساس اطلاعات افشاشده از این شرکت، مدیران فیس‌بوک به کسب درآمد اولویت داده و سلامت و رفاه کارمندان و کاربران را در رده‌های بعدی قرار می‌دهند.

در این گزارش آمده است، حدود 12.5 درصد از 2.9 میلیارد کاربر فیس‌بوک که شمار آنها تقریباً 360 میلیون نفر می‌شود از مشکلات شبیه به اعتیاد نسبت به فیس‌بوک رنج می‌برند.

پژوهشگران اعلام کردند حدود 10 درصد از کاربران آمریکایی چنین رابطه‌ای با این پلتفرم دارند اما این آمار در فیلیپین و هند که بزرگ‌ترین بازارهای این شرکت محسوب می‌شوند به 25 درصد از کاربران هم می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها