کد خبر: 521919
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۳:۲۱:۵۳
| |

گزارش فیفا از بازی‌های تیم ملی کشورمان بدون حضور طارمی

فیفا در گزارش خود درباره بازی‌های تیم ملی کشورمان مقابل لبنان و سوریه بدون حضور طارمی صحبت کرد.

گزارش فیفا از بازی‌های تیم ملی کشورمان بدون حضور طارمی
کد خبر: 521919
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۳:۲۱:۵۳

اعتمادآنلاین| فیفا در آخرین مطلب خود در خصوص بازی‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا صحبت کرد و درباره 2 بازی تیم ملی کشورمان نوشت.

به گزارش فارس،در گروه A ، تیم ملی ایران بدون ستاره خود، مهدی طارمی راهی لبنان شده تا با این تیم که به رده سوم رسیده و می‌خواهد موفقیت خود را تداوم بخشد، بازی خود را انجام دهد. ایران باید مراقب میزبان شد زیرا در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، مقابل همین تیم با گل رودا آنتار شکست خورد. لبنان بازی حساس پس از تقابل با اسکوچیچ خواهد داشت و باید سه‌شنبه جدال مهمی با امارات در این کشور برگزار کند.

فیفا نوشت: ایران با 2 امتیاز اختلاف نسبت کره جنوبی در صدر قرار دارد.کره جنوبی در خانه به مصاف امارات و عراق خواهد رفت و می‌داند که با پیروزی در این مسابقات می‌تواند راحت‌تر بلیت قطر را برای خود رزرو کند.

تیم ملی کشورمان پس از بازی مقابل لبنان ، در روز سه شنبه در اردن به مصاف سوریه خواهد رفت.

فیفا در خصوص بازی‌های مهم دیگر در آسیا نیز نوشت و جدال عربستان و استرالیا را حساس نامید. عربستان با 12 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم استرالیا با 3 برد و یک باخت مقابل ژاپن و 9 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. تیم ملی عمان با برانکو و تیم ملی ژاپن با 6 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای گرفتند تا این مسابقات بیش از پیش اهمیت پیدا کند. در روز سه شنبه دیدار حساس با عمان دارد و می‌تواند با پیروزی مقابل این تیم، دوباره امیدوار به صعود شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها