کد خبر: 522021
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ۱۲:۱۶:۱۱
| |

وزارت کشور خواستار کنترل و نظارت بیشتر در مبادی مرزی شد

دستیار وزیر و مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در یک بازدید میدانی از نقاط مرزی استان آذربایجان غربی به بررسی مسائل و مشکلات استان درخصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی و جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز به کشور پرداخت.

وزارت کشور خواستار کنترل و نظارت بیشتر در مبادی مرزی شد
کد خبر: 522021
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ۱۲:۱۶:۱۱

اعتمادآنلاین| مهدی محمودی دستیار وزیر و مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در سفری به آذربایجان غربی از نقاط مرزی، مهمانشهرها و اردوگاهها بازدید و همچنین به بررسی مسائل و مشکلات استان درخصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی و جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز به کشور پرداخت.

به گزارش ایسنا، در این سفر محمودی همچنین در جلسه شورای تامین شهرستانها که با حضور اعضای شورای تامین برگزار شد شرکت و به بررسی ورود و خروج و طرد اتباع خارجی در نقاط مشترک مرزی با کشورهای همسایه از جمله ترکیه و همچنین شناسایی کمبودها و نواقص موجود استان پرداخت و افزود: ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی و رفع مشکلات موجود صرفا از طریق همفکری، هم افزایی و مشارکت دستگاه ها و سازمانهای ذیربط امکان پذیر خواهد بود.

دستیار وزیر و مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی مسیر ترانزیت اتباع خارجی به کشور ترکیه و کشورهای اروپایی است، خواستار کنترل و نظارت بیشتر در مبادی مرزی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در ادامه سفر محمودی همچنین از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری آذربایجان غربی بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان آن اداره کل رهنمودهای لازم را در جهت ارائه خدمات بهتر به اتباع و مهاجرین خارجی بیان کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها