کد خبر: 522579
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۱:۴۷:۱۸
| |

36 پزشک در خراسان جنوبی متقاضی اجرای نظام ارجاع شدند

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: تاکنون 36 پزشک در این استان متقاضی اجرای طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت همگانی شده‌اند.

36 پزشک در خراسان جنوبی متقاضی اجرای نظام ارجاع شدند
کد خبر: 522579
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۱:۴۷:۱۸

اعتمادآنلاین| مسعود مختاری روز دوشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: از این تعداد 22 پزشک از شهرستان بیرجند، پنج پزشک شهرستان قاینات، پنج پزشک شهرستان طبس و چهار پزشک از شهرستان فردوس متقاضی شدند.

به گزارش ایرنا،وی ادامه داد: برای اجرای هرچه بهتر این طرح در استان خراسان جنوبی از پزشکان مشمول این طرح با اولویت پزشکان عمومی مطب‌دار دعوت شده است و کارگاه‌های آموزشی برای پزشکان متقاضی برگزار می‌شود.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر شهرستان‌های بیرجند، قاینات، طبس و فردوس مشمول طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت همگانی هستند و طرح نظام ارجاع صندوق بیمه سلامت همگانی در مجموع جمعیت حدود 50 هزار نفر را در این استان شامل می‌شود.

وی بیان کرد: از این تعداد حدود 30 هزار نفر مربوط به شهرستان بیرجند، 10 هزار و 500 نفر شهرستان قاینات، چهار هزار نفر شهرستان طبس و پنج هزار و 500 نفر مربوط به شهرستان فردوس هستند.

مختاری به اقدامات انجام شده برای اجرای این طرح در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: آمار دقیق جمعیت این صندوق توسط سامانه‌های بیمه سلامت برای دسته‌بندی و انتساب به پزشکان استخراج شده است.

وی افزود: شماره تلفن همراه بیمه‌شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی نیز استخراج و اطلاع‌رسانی پیامکی برای مراجعه به پزشک خانواده منتسب به همه آنان انجام شده و برای بیمه‌شدگان شهرستان بیرجند نیز در حال انجام است.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت خراسان جنوبی تصریح کرد: با اجرای این طرح، پالایش همپوشانی بیمه‌ای برای جمعیت هدف نیز صورت می‌گیرد و پس از پالایش و رفع همپوشانی‌ها، طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت همگانی از آذر ماه راه‌اندازی خواهد شد.




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها