کد خبر: 522784
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ۱۲:۳۳:۰۷
| |

وزیر کشور عنوان کرد:

تمهیدات وزارت کشور برای تسریع واکسیناسیون عمومی

وزیر کشور گفت: در بحث واکسیناسیون عمومی هنوز به شرایط مطلوب نرسیده‌ایم اما مقرر شد که تلاش بیشتری شود و شاهد سرعت‌بخشی در حوزه واکسیناسیون باشیم.

تمهیدات وزارت کشور برای تسریع واکسیناسیون عمومی
کد خبر: 522784
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ۱۲:۳۳:۰۷

اعتمادآنلاین| احمد وحیدی در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا اظهار داشت: موضوع ما در ستاد ملی کرونا مروری بر دستورالعمل‌های مدیریت هوشمند و اطمینان از این دستورالعمل‌ها بوده است.

به گزارش مهر،وی افزود: موضوع دیگر راجع به تلاش‌های طرح واکسیناسیون ملی بود؛ اگرچه که در بحث واکسیناسیون هنوز به شرایط مطلوب نرسیدیم اما مقرر شد که نسبت به این موضوع در فضای مجازی اقداماتی صورت گیرد که نسبت به ضرورت اهتمام هرچه بیشتر به مسئله واکسیناسیون اقدام شود.

وزیر کشور اظهار کرد: بعد از شروع طرح مدیریت هوشمند کرونا کسانی که دو دوز واکسن را نزده باشند دچار مشکل خواهند شد و باید تست PCR منفی را ارائه دهند که منجر به تحمل هزینه‌های زیادی خواهد شد؛ لذا بحث شد که تلاش بیشتری شود و شاهد سرعت بخشی در حوزه واکسیناسیون باشیم.

وی عنوان کرد: در بحث ستاد ملی بحران یک قانون داریم که باید چند سند برای آن طراحی می‌شد که سند کاهش خطر و افزایش آمار ملی و باز توانی بعد از سانحه بود که باید این اسناد تهیه شود و در شورای عالی به تصویب برسد؛ امید داریم تا یک ماه آینده این سندها به تصویب برسد.

وحیدی در خصوص تمهیدات جبران خسارات زلزله در استان هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه به رغم شدت زمین لرزه در این استان خسارت انسانی غیر از یک مورد نداشتیم و خسارت‌های دیگر ترک خوردگی‌هایی بود که در برخی روستاها بود و پیش بینی‌های لازم برای رفع بحران انجام شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها