خلیفه حفتر نامزد انتخابات لیبی شد/"هدفم رهبری مردم در مرحله‌ سرنوشت ساز است نه قدرت طلبی"

فرمانده کل نیروهای موسوم به ارتش «ملی» لیبی امروز (سه شنبه) از نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، خبر داد و اعلام کرد، هدف این اقدام وی رهبری مردم در مرحله‌ای سرنوشت ساز است نه قدرت طلبی.

خلیفه حفتر نامزد انتخابات لیبی شد/"هدفم رهبری مردم در مرحله‌ سرنوشت ساز است نه قدرت طلبی"
کد خبر: 522787
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ۱۲:۴۲:۱۲

اعتمادآنلاین| ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده کل نیروهای موسوم به ارتش «ملی» لیبی به مناسبت اعلام نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری لیبی خاطرنشان کرد: من برای رهبری مردم در مرحله سرنوشت ساز کاندید شده‌ام نه برای درخواست قدرت و شایسته نیست انتخابات لیبی فرصتی برای دادن وعده‌های توخالی باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، خلیفه حفتر در ادامه تصریح کرد: من به شما قول می‌دهم از اصول مستحکم ملی خود و در رأس آن وحدت، حاکمیت و استقلال لیبی دفاع کنم.

وی همچنین تاکید کرد: لیبی از گنجینه‌ها و قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی برخوردار است که اگر در دستانی امن قرار بگیرد، آینده آن تغییر خواهد کرد.

خلیفه حفتر در پایان اظهار داشت: من متعهد می‌شوم در صورت کسب موفقیت در انتخابات آتی قدم برداشتن در مسیر آشتی، صلح و سازندگی را آغاز کنم.

دفتر دادستانی کل نظامی لیبی روز یکشنبه در نامه‌ای به کمیساریای انتخابات خواست تا نامزدی سیف الاسلام القذافی و خلیفه حفتر را «تا زمانی که آنها به تحقیقات عمل کنند» تعلیق کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها