کد خبر: 523165
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ۱۲:۲۵:۴۰
| |

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری:

ما در برابر انتظارات مردم مسئولیت داریم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در برابر همه مردم و انتظارات آنان، مسئولیت داریم و باید پاسخگوی مطالباتشان باشیم.

ما در برابر انتظارات مردم مسئولیت داریم
کد خبر: 523165
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ۱۲:۲۵:۴۰

اعتمادآنلاین| بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه در جریان بازدید از طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزایی روستای حسن‌ابدال زنجان و در جمع مردم اظهار داشت: برای تضمین عزت و سربلندی خود در منطقه و جهان، باید روی پای خود بایستیم.

وی افزود: زنان زنجانی نیز نشان داده‌اند که خودکفا هستند و برای آنکه به میهن اسلامی عزت ببخشند چالش‌ها را تبدیل به فرصت می‌کنند و کشور را می‌سازند.

خزعلی ادامه داد: طبیعتا در موفقیت زنان، مردان همراه، نقش مهم و تاثیر گذار دارند تا زنان بتوانند در هر دو عرصه فرزندپروری و کشور پروری موفق باشند.

معاون رئیس جمهوری گفت: فقط این نیست که از نظر کمی و تعداد فرزند، زنان ایفای نقش کنند؛ بلکه از نظر کیفیت تربیت فرزند نیز باید الگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: مسئله جمعیت در کشور موضوع بسیار مهمی است و زنان نیز در این میان نقش محوری برعهده دارند.

خزعلی ضمن اشاره به اهمیت تولید ملی گفت: ما این مساعدت را از جانب دولت اعلام می‌کنیم که اگر تولید حمایتی نیاز دارد، در جهت آن تلاش کنیم و این مسیر را تسهیل کنیم.

معاون رئیس جمهوری اضافه کرد: اگرچه همه در جریان مشکلات پیش روی دولت هستید، از کسری بودجه گرفته تا بدهی‌های فراوانی که تا سال‌های سال باید پرداخت شود و به توقعات فراوانی که ایجاد شده لازم است پاسخ بگوید؛ اما همان پیرزنی که به امیدی به آقای رئیسی رای داده است برای ما مسئولیت ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: رئیس جمهوری با تمام توان دنبال این است که این توقعات را برآورده کند، اما امیدوارم شما هم متوجه شرایط سخت کنونی باشید.

خزعلی تاکید کرد: همه باید در مسیر بهتر شدن شرایط حرکت کنیم و اگر برای خدا مجاهدت کردید تا در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن بایستید، خداوند هم برای شما گشایش ایجاد می‌کند و ما به وعده خداوند امیدوار هستیم.

به گفته خزعلی، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز به دنبال این است که با ایجاد گشایش و سیاست‌گذاری گامی برای حمایت از زنان کارآفرین و طرح‌های خانواده محور بردارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها