کد خبر: 523461
|
۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در هرمزگان/ تقویت انبارهای امدادی هلال احمر

سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که تقویت انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار گرفته است، از توزیع بیش از 6000 چادر امدادی در میان زلزله زدگان خبر داد.

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در هرمزگان/ تقویت انبارهای امدادی هلال احمر
کد خبر: 523461
|
۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدحسن قوسیان مقدم، دبیرکل جمعیت هلال احمر در خصوص آخرین وضعیت مناطق زلزله زده و خدمت رسانی به متاثرین از زمین لرزه هرمزگان گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری 603 نفر روز و تداوم استفاده از 2 فروند بالگرد در حال ارائه خدمات به مردم زلزله زده استان هرمزگان است.

به گزارش ایسنا،وی افزود: تا صبح امروز بیش از 2500 کیلوگرم اقلام زیستی و امدادی از طریق بالگردها به مناطق زلزله زده منتقل شده است و تلاش‌ها در این عرصه تا رفع کامل نیازمندی های مردم زلزله زده هرمزگان ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: روند توزیع چادر میان آن دسته از شهروندانی که منازل آنها آسیب دیده و یا از ایمنی کافی برخوردار نیست، ادامه دارد و تا صبح امروز یکشنبه 30 آبان ماه بیش از 6000 چادر در مناطق زلزله زده توزیع شده است که بخشی از آن نیز اهدایی خیرین بوده است.

بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر، قوسیان مقدم ادامه داد: 74 روستا نیز به صورت میدانی مورد بررسی کامل قرار گرفته‌اند تا از ایمنی محل سکونت شهروندان نیز اطمینان حاصل شود. در راستای بررسی دقیق‌تر، مناطق متاثر از زمین لرزه به سه قسمت تقسیم شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: از سوی دیگر در راستای آمادگی کامل جهت مقابله با حوادث احتمالی آتی، اقلام

زیستی و امدادی در حال انتقال به استان هرمزگان است تا بار دیگر حجم موجودی انبارهای هلال احمر به سطح مناسبی رسیده و در آینده با کمبود خاصی مواجه نشوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها