کد خبر: 523668
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ۱۳:۱۹:۱۲
| |

مدیر سامانه هوشمند سوخت:

هیچ نگرانی در صدور کارت سوخت المثنی وجود ندارد

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با همکاری صورت گرفته با بخش پلیس راهور ناجا، طی 24 تا 48 ساعت آینده سرویس کارت هوشمند المثنی راه اندازی می شود.

هیچ نگرانی در صدور کارت سوخت المثنی وجود ندارد
کد خبر: 523668
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ۱۳:۱۹:۱۲

اعتمادآنلاین| مسعود رضایی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در برنامه «سلام صبح بخیر» رادیو ایران به وضعیت صدور کارت هوشمند سوخت پرداخت و گفت: پس از اختلال ایجاد شده در فضای سایبری در 4 آبان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به دلایل امنیتی برخی سرویس های خود را با سازمان های بیرونی از جمله پلیس راهور ناجا قطع کرد.

به گزارش برنا،وی در ادامه با بیان اینکه از سه هفته پیش خدمات صدور کارت سوخت در پلیس به اضافه 10 غیر فعال شده است، افزود: با همکاری صورت گرفته با بخش پلیس راهور ناجا، طی 24 تا 48 ساعت آینده سرویس کارت هوشمند المثنی راه اندازی می شود و هموطنانی که به هر دلیل کارت خود را گم کرده اند با مراجعه به دفاتر پلیس اضافه، می توانند درخواست خود را برای صدور کارت المثنی ثبت کنند.


مدیر هوشمند سامانه سوخت در بخش دیگر صحبت هایش با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی در صدور کارت سوخت المثنی وجود ندارد، گفت: مشکل فقط برقراری ارتباط با پلیس به اضافه 10 است که آن نیز در هفته جاری برطرف خواهد شد.

برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت 6:35 به تهیه کنندگی «زهرا قائدی» و «حسین معصومی» و اجرای محمد نظری و سعید توکلی از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها