کد خبر: 523742
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ۰۸:۵۱:۱۹
| |

افزایش 20 درصدی ترافیک با بازگشایی مدارس

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تعداد واگن‌های مترو از هزار دستگاه در دوره چهارم شورا به 400 دستگاه رسیده است، گفت: مدیریت شهری سابق با نخریدن واگن مترو باعث بدتر شدن اوضاع حمل و نقل عمومی شده است.

افزایش 20 درصدی ترافیک با بازگشایی مدارس
کد خبر: 523742
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ۰۸:۵۱:۱۹

اعتمادآنلاین| مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره وضعیت ترافیک و شلوغی حمل و نقل عمومی اظهار داشت: نخریدن واگن در مدیریت شهری گذشته سبب شده که وضعیت حمل و نقل عمومی نه تنها بهبود نیابد، بلکه بدتر هم بشود.

به گزارش فارس، وی افزود: از 6 هزار اتوبوس فعال تهران در دوره چهارم شورا اکنون فقط 2200 اتوبوس فعال است، همچنین تعداد هزار واگن به 400 مورد رسیده و مسلما این موضوعات سبب می‌شود که مردم سراغ استفاده از خودروهای شخصی روند.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: نتیجه این موضوع افزایش ترافیک در پایتخت است، البته هنوز مدارس و دانشگاه‌ها باز نشده و اگر این موضوع محقق شود، حداقل 20 درصد دیگر هم به ترافیک تهران افزوده خواهد شد.

چمران درباره سیاست بودجه سال 1400 شهرداری گفت: من موضوع خاصی که گره‌گشا در زمینه مشکلات باشد، ندیدم. یک بودجه معمولی بوده و به صورتی آن را تنظیم کرده که دستشان باز باشد و به نوعی ممکن است اصلا محقق نشود؛ چراکه آن را دست بالا گرفته‌اند.

وی در مورد اینکه آیا این موضوع عمدی بوده است یا خیر، گفت:‌ ان‌شاءالله این چنین نیست. گفته‌اند از آنجایی که امسال تورم بیشتر است پس بر همین اساس بودجه را بیشتر ببندیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها