ادعای نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس: دولت روحانی 8 میلیارد ارز ترجیحی را یکدفعه هزینه کرد

نائب رئیس کمیسیون اصل نود گفت که دولت قبل 8 میلیارد ارز ترجیحی که در ارتباط با هزینه نهاده های دامی در طول یک سال بود را یک دفعه هزینه کرد و دولت را در زمانی واگذار می کند که تا انتهای سال هیچ عددی در ارتباط با ارز ترجیحی باقی نمانده است.

ادعای نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس: دولت روحانی 8 میلیارد ارز ترجیحی را یکدفعه هزینه کرد
کد خبر: 523918
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۲:۱۰:۴۴

اعتمادآنلاین| نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات و نائب رئیس کمیسیون اصل نود در خصوص مذاکرات وین و امیدواری به روند این مذاکرات گفت: باید در مذاکرات مسیر خود را عوض کنیم، مذاکرات وین نباید طبق چارچوب گذشته برگزار شود در این صورت نباید حضور پیدا کنیم، جمهوری اسلامی باید سیاست های خود و شرایط ورود به مذاکرات را تغییر دهد.

به گزارش برنا وی افزود: در مذاکرات جدید طرف مقابل اصرار دارد که توافق محقق شود، عصبانیت و نگرانی جریانهای صهیونستی از این است که احتمال در بن بست قرار گرفتن ایران بسیار کمرنگ شده است.

نظام باید برای اداره کشور با همین فضای تحریم‌ها برنامه ارائه کند

نائب رییس کمیسیون اصل نود در خصوص امیدواری ایران به رفع تحریم ها بیان کرد: باید برای رفع تحریمها تلاش کنیم اما نظام باید برای اداره کشور با همین فضای تحریم‌ها برنامه ارائه کند تا کشور را بتواند اداره کند. یکی از کارهای غلط دولت قبل این بود که همه مسائل داخلی کشور را متوقف بر مسائل خارجی کرد و مسائل خارجی را هم متوقف بر برجام، و زمانی که برجام متوقف شده مسائل خارجی و داخلی ما هم با بن بست مواجهه شد. باید گره های دولت قبل را باز کنیم.

پژمانفر ادامه داد: بایستی مسائل داخلی مسیر خودش را طی کند و هیچ وابستگی خارجی نداشته باشیم. در باره اداره کشور بدون نگاه به موضوع برجام طرح و برنامه داریم. تلاشمان این است که راهکاری برای برون رفت از این موضوع پیدا کنیم.

برخی اقدامات دولت سیزدهم شاهکار بود

وی گفت: مجلس تلاش خود را می کند و دولت هم تاکنون توانسته توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات بکار گیرد و موفق هم عمل کرده است. بعضی از کارهای دولت سیزدهم شاهکار بود، مثل موضوع واکسن.

دولت روحانی 8 میلیارد ارز ترجیحی را یکدفعه هزینه کرد

پژمانفر با اشاره به شرایط کشور در روزهای آغازین دولت سیزدهم ادامه داد: رئیسی در شرایط بسیار نگران کننده ای دولت را تحویل گرفت، کشور به بن بست های جدی رسیده بود، اما امروز در حوزه مسائل داخلی و خارجی ما با برگ های برنده ای قدم برمی‌داریم. دولت قبل 8 میلیارد ارز ترجیحی که در ارتباط با هزینه نهاده های دامی در طول یک سال بود را یک دفعه هزینه کرد و دولت را در زمانی واگذار می کند که تا انتهای سال هیچ عددی در ارتباط با ارز ترجیحی باقی نمانده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها