میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی:

امیدواریم ایران و آژانس بر سر گزینه‌های قابل قبول دوجانبه توافق کنند

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی طی سخنانی در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که تداوم نظارت تصویری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر تأسیسات زیر ساخت‌های هسته‌ای ایران که از نقطه نظر احیای مجدد برجام حیاتی هستند، از اهمیت اساسی برخوردار است.

امیدواریم ایران و آژانس بر سر گزینه‌های قابل قبول دوجانبه توافق کنند
کد خبر: 524009
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی گفت که مسکو امیدوار است که ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی راه‌هایی برای تضمین نظارت بر تمامی تأسیسات به منظور تمدید برجام بیابند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، وی طی سخنانی در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که تداوم نظارت تصویری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر تأسیسات زیر ساخت‌های هسته‌ای ایران که از نقطه نظر احیای مجدد برجام حیاتی هستند، از اهمیت اساسی برخوردار است. زمانی که مدیرکل امکان بازگرداندن یکپارچگی اطلاعات در این زمینه را تأیید کند، مذاکره‌کنندگان در شرایط نسبتا راحت‌تری کار خواهند کرد. بدون شک، این نتایج باید تمامی امکانات مربوطه از جمله کارخانه قطعات سانتریفوژ در کرج را دربرگیرد.


وی افزود که ما فرض می‌کنیم که ایران و آژانس قادر خواهند بود، گزینه‌های قابل قبول دوجانبه را پیدا کنند که ادامه نظارت بر کار در کرج و در راستای منافع برجام را ممکن می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها