سردار حسین اشتری، فرمانده انتظامی:

رقابت‌های ورزشی نظامیان جهان تعامل را بین کشورها ارتقا می دهد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پیام و هدف سیزم (رقابت‌های ورزشی نظامیان جهان) این است که دوستی و تعامل را بین کشورها ارتقا دهد و یکی از مهم‌ترین اقدامات برای هم‌افزایی بین ملت‌هاست و ایران در این راه گام بلندی را برداشت.

رقابت‌های ورزشی نظامیان جهان تعامل را بین کشورها ارتقا می دهد
کد خبر: 524044
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۱۱:۱۲:۱۳

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری، فرمانده انتظامی روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی نظامیان جهان که در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، افزود: در ابتدا به روح پرفتوح امام راحل (ره)، انبیا، اولیا الهی، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دورود می‌فرستم و برای امام خامنه‌ای عزیز آرزوی عمر پربرکت و طولانی دارم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: به همه شما ورزشکاران، کشتی‌گیران، مربیان، روسای هیات‌های ورزشی و نمایندگان سیزم و عوامل اجرایی این مسابقه ارزشمند خیر مقدم می‌گویم. حضور ارزشمند شما را در ایران اسلامی، سرزمین فرهنگ و هنر گرامی داشته و از همه شرکت‌کنندگان بابت حضور در این مسابقات قدردانی می‌کنم.

سردار اشتری تصریح کرد: سیزم یکی از مهم‌ترین اقدامات برای هم‌افزایی بین دولت‌ها و ملت‌هاست و ورزش کشتی یکی از این مولفه‌های تحقق این دوستی است.

وی خاطر نشان کرد: براساس نظرسنجی‌های به عمل آمده، نیروهای مسلح ایران اقداماتی را انجام داده تا سیزم به اهداف خود نزدیک‌تر شود و در همین راستا شاهد یک میزبانی خوب از این رویداد در ایران بودیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: به عنوان فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از زحمات نهادهای بین‌المللی، تیم‌ها و کشورهای شرکت کننده، نهادها و سازمان‌های مرتبط که در برگزاری این میزبانی شایسته در کنار ما بودند تقدیر و تشکر می کنم.

وی گفت: پایان سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی نظامیان جهان را اعلام می‌کنم و امیدوارم تعاملات بیشتری بین کشورها را شاهد باشیم.

سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) روزهای 30 آبان و اول آذرماه 1400 با حضور 14 تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان با کسب 4 مدال طلا، 4 مدال نقره و 2 مدال برنز بعنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

در پایان این مسابقات تیم ایران توسط مرتضی قیاسی در وزن 65 کیلوگرم، بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا، احمد محمدنژاد جواد در وزن 57 کیلوگرم، محمدباقر یخکشی در وزن 61 کیلوگرم، فریبرز بابایی در وزن 74 کیلوگرم و محمدحسین میرباغبان در وزن 92 کیلوگرم به مدال نقره و محمدمهدی یگانه جعفری در وزن 70 کیلوگرم و هادی وفایی پور در وزن 86 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.
در پایان این رقابت‌ها تیم روسیه با 215 امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت، تیم کشورمان با 210 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم ارمنستان با 140 امتیاز بعنوان سوم رسید.

همچنین سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی نظامیان جهان (سیزم) نیز روزهای 2 و 3 آذرماه با حضور 12 تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 4 مدال برنز بعنوان قهرمانی رسید.

در پایان این مسابقات علی نوربخش در وزن 55 کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم، حسین اسدی در وزن 67 کیلوگرم و محمدرضا مختاری در وزن 77 کیلوگرم به مدال طلا، جمال اسماعیلی در وزن 82 کیلوگرم و مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم به مدال نقره و پویا ناصرپور در وزن 60 کیلوگرم، اشکان سعادتی‌فر در وزن 72 کیلوگرم، حسین نوری در وزن 87 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.


در پایان این مسابقات تیم ایران با کسب 200 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم روسیه با 197 امتیاز نایب قهرمان شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها