دیدار علی باقری با وزیر خارجه کویت

خبرگزاری کویت از دیدار معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه کویت خبر داد.

دیدار علی باقری با وزیر خارجه کویت
کد خبر: 524075
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۱۴:۳۴:۴۴

اعتمادآنلاین| خبرگزاری رسمی کویت «کونا» امروز اعلام کرد، «علی باقری کنی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در سفری رسمی وارد کویت شد با «احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر امور خارجه کویت و وزیر مشاور دولت کویت در امور کابینه دیدار کرده است.

به گزارش فارس، در ادامه این گزارش آمده است: «در دیدار، روابط دوجانبه و مستحکم دو کشور دوست و نیز آخرین تحولات در صحنه منطقه‌ای و بین‌المللی بررسی شد».

در همین ارتباط، خبرگزاری رسمی امارات (وام) روز گذشته (چهارشنبه) خبر داده بود که معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با «انور قرقاش» مشاور دیپلماتیک رئیس دولت امارات دیدار و گفت‌و‌گو کرده و دو طرف روابط امارات عربی متحده و جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش روز گذشه وام، دو طرف بر اهمیت توسعه این روابط بر اساس اصل حسن‌همجواری و احترام متقابل در چارچوب منافع مشترک، اقدام در راستای ثبات و شکوفایی بیشتر در منطقه و همچنین توسعه روابط اقتصادی و تجاری تأکید کرده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شد که خبرگزاری رویترز پیش از آن خبر داده بود که یک مقام اماراتی عالی‌رتبه بزودی به ایران سفر خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها