وعده تلویزیونی صدری محقق نشد؛ خواب 20 میلیاردی!

در حالی که سرپرست باشگاه پرسپولیس وعده پرداخت 15 درصدی قرارداد بازیکنان را تا پیش از بازی با صنعت نفت آبادان داده بود اما تا امروز این مهم محقق نشده است.

وعده تلویزیونی صدری محقق نشد؛ خواب 20 میلیاردی!
کد خبر: 524267
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۳:۵۰:۵۰

اعتمادآنلاین| روز گذشته وحید امیری در گفت و گویی اعلام کرد پس از گذشت 6 هفته از لیگ برتر تنها 5 درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده اند، صحبتی که با وعده و وعید‌ها همخوانی ندارد.


به گزارش میدان، پرسپولیسِ این روز‌ها از مشکلات زیادی رنج می‌برد که یکی از آن‌ها مشخص نبودن کارگزار و وضعیت مالی این باشگاه است که قطعا مرور زمان به مشکلات ناشی از این ابهام می‌افزاید.

این در حالی است که طی چند روز گذشته خبر‌هایی درباره توافق با کارگزاری که خارج از مزایده وارد گود شده است شنیده می‌شد اما به نظر می‌رسد این توافق تنها در حد حرف بوده و هنوز تکلیف مدیران باشگاه با این کارگزار مشخص نیست.

همان طور که روز گذشته به ابهامات توافق با این کارگزار پرداختیم (در اینجا بخوانید) حالا موضع جدید سازمان لیگ درباره تبلیغات محیطی و اینکه اختیارات در این خصوص به باشگاه‌ها داده نمی‌شود، معادلات را درباره کارگزاران عوض خواهد کرد.

اما پرسشی که مطرح می‌شود این است؛ چرا صدری در برنامه زنده صدا و سیما از پرداخت 15 درصدی مطالبات جاری بازیکنان صحبت می‌کند در حالی که هنوز قراردادی با کارگزار منعقد نشده است؟

پاسخ هم پیش خودمان است؛ صدری بر این باور بود که کارگزار معرفی شده مبلغی را در اختیار او قرار می‌دهد تا بخشی از قرارداد‌های بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند. این مبلغ که به 20 میلیارد تومان می‌رسد وعده کارگزار و شرط مجید صدری به عنوان آغاز همکاری بوده است که در مذاکرات مطرح می‌شود، اما عملی شدن آن احتمالا به بن بست رسیده است.

صدری وعده‌ای داده و خبری را از معتبرترین رسانه کشور مطرح کرده که هیچ پشتوانه‌ای جز "کلام" برای آن وجود نداشته است.

فارغ از اینکه سرپرست این روز‌های باشگاه پرسپولیس شخصی است که سال‌ها در حوزه ارتباطات فعالیت داشته و به اینگونه مباحث اشراف کافی دارد، موضوع دیگری نیز مطرح است؛ به نظر می‌رسد حالا مجهول بودن وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس و عدم تصمیم گیری وزارت ورزش در این باره، فضای"انتخاباتی" و رقابتی را به وجود آورده که اشخاص برای به دست آوردن جایگاه دائمی وعده‌هایی می‌دهند که هیچ تضمینی برای محقق شدن آن وجود نداشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها