شگرد جدید سارقان برای سرقت از خودرو ها

سرکلانترپنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار در غرب تهران و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.

شگرد جدید سارقان برای سرقت از خودرو ها
کد خبر: 524291
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۵:۰۶:۲۵

اعتمادآنلاین| سرهنگ " کیومرث حسنوند "،سرکلانترپنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت های خودرو و محتویات داخل خودرو در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری 179 خلیج فارس قرار گرفت.


به گزارش برنا،وی افرود: در تحقیقات ابتدایی و میدانی، مشخص شد مرد جوان حدودا 30 ساله با مخدوش کردن پلاک خودرو یک دستگاه خودروی سواری پراید شهروندی را به سرقت برده و با استفاده از خودرو مذکور به محتویات داخل خودرو های دیگر دستبرد زده است.

این مقام پلیسی ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع ماموران کلانتری موفق شدند هویت و مخفیگاه سارق در غرب تهران شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی سارق را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری خلیج فارس انتقال دادند.

سرکلانتر محترم پنجم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو از شهروندان با شگرد مخدوش کردن پلاک در غرب تهران اعتراف ودلیل ارتکاب جرم را نیاز مالی برای خرید موادمخدر عنوان کرد.


وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارق، مقدار زیادی اموال مسروقه کشف و همچنین تحقیقات تکمیلی نشان داد سارق سابقه دار در گذشته با بیش از 10 فقره سرقت راهی زندان شده است.

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها