حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت دو نفر به دلیل حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد خبر داد.

حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد
کد خبر: 524362
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۱۰:۳۳:۳۵

اعتمادآنلاین| سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره وقوع حریق شدید در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد، اظهارداشت: ساعت 4:56 صبح یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد، خیابان آناهیتای شرقی به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

به گزارش فارس،وی افزود: به‌سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان پنج‌طبقه مسکونی بود که در هر طبقه یک واحد بیش از 200 متر وجود داشت، در طبقه چهارم آتش‌سوزی روی داده و بخش زیادی از منزل مذکور شعله‌ور شده بود.

ملکی با اشاره به محبوس شدن تعدادی از ساکنان در ساختمان مذکور، بیان کرد: آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب و با تجهیزات انفرادی و حفاظتی کامل وارد ساختمان شدند.

وی بیان داشت: گروهی از آتش‌نشانان مشغول خاموش کردن آتش شدند و گروهی دیگر مشغول نجات برای دسترسی به افراد محبوس‌شده شدند؛ حین عملیات، یک آقا و خانم میانسال که در همان طبقه چهارم گرفتار شده بودند، به‌سرعت توسط آتش‌نشانان از محل خارج شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: خانم دچار دودگرفتگی و مصدومیت و آقا دچار سوختگی شده بود که این افراد سریعاً تحویل عوامل اورژانس شدند.دو نفر دیگر در همان واحد حضور داشتند که خوشبختانه وضعیت آنها بهتر بود که این افراد نیز توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به دودگرفتگی کل ساختمان مخصوصاً انتشار دود غلیظ در طبقه پنجم، گفت: در نهایت آتش‌نشانان 12 نفر شامل هفت آقا و پنج خانم را در این حادثه نجات دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها