فروش «قهرمان» با این شرایط خوب بوده/ نباید فیلم‌‌سوزی شود

سعید خانی پخش کننده سینما درباره فروش «قهرمان» در 4 هفته گذشته توضیحاتی ارائه کرد.

فروش «قهرمان» با این شرایط خوب بوده/ نباید فیلم‌‌سوزی شود
کد خبر: 524404
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید خانی (تهیه کننده و پخش کننده سینما) که پخش فیلم «قهرمان» ساخته جدید اصغر فرهادی را بر عهده دارد، درباره میزان فروش این فیلم در هفته‌های گذشته و همچنین تعداد بالای آثار اکران شده توسط شورای صنفی نمایش در اکران پاییزی گفت: درباره فروش فیلم‌ها همه می‌توانند اظهار نظر کنند ولی من به عنوان پخش کننده این فیلم فکر می‌کنم فروش 8.5 میلیارد در 4 هفته فروش خیلی خوبی است. با توجه به اینکه «قهرمان» یک فیلم ملودرام اجتماعی است این میزان فروش در سینمای ایران با شرایط کرونایی قابل قبول است.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: در این شرایطی که ظرفیت سینماها تا دیروز نصف بوده و وضعیت اقتصادی جامعه هم تعریفی ندارد، یک فیلم غیرکمدی توانسته این میزان فروش داشته باشد و این موضوع اتفاقا نقطه عطف این فیلم محسوب می‌شود.

خانی درباره تغییر ظرفیت بلیت فروشی در سینماها نیز بیان کرد: جمعه ظرفیت بلیت فروشی 100 درصد شد بعد اعلام کردن که به مرور این اتفاق رقم بخورد و در حال حاضر بلیت فروشی تقریبا با 70 درصد ظرفیت سینماها انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در اواسط هفته ضریب اشغال ما زیر 30 درصد است و بحث اصلی روزهای آخر هفته و تعطیلات است که مخاطبان زیادی به سینما می‌آیند. پنجشنبه و جمعه‌ها که تقاضا زیاد است سینماها با مشکل سالن مواجه می‌شوند زیرا باید تعداد زیادی صندلی را خالی می‌گذاشتند. این تغییر ظرفیت سینماها می‌تواند تاثیر خیلی زیادی در فروش فیلم‌ها داشته باشد. واقعا سینما محیط بسیار امنی نسبت به فضاهای عمومی دیگر است.

این پخش کننده سینما تاکید کرد: اکران فیلم‌ها باید مدیریت شود و نباید با اکران بیش از حد فیلم‌ها به طور همزمان فیلمسوزی اتفاق افتد.اما واقعیتی وجود دارد که هر فیلم بفروشی باعث می‌شود یک فیلم دیگر هم دیده شود. در حال حاضر فیلم منصور یک بازیگر دارد و فیلمی بی‌ادعا است اما می‌بینید که فروش خوبی هم داشته و مردم در کنار فیلم‌های دیگر این فیلم را هم می‌بینند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها