کد خبر: 524515
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۰:۰۹:۴۶
| |

معترضان خیابانهای پایتخت لبنان را مسدود کردند

لبنانیها در اعتراض به وخامت شرایط اقتصادی و افزایش تورم در این کشور، چندین خیابان و بزرگراهی منتهی به بیروت پایتخت این کشور را مسدود کردند.

معترضان خیابانهای پایتخت لبنان را مسدود کردند
کد خبر: 524515
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۰:۰۹:۴۶

اعتمادآنلاین| رسانه های لبنانی اعلام کردند که شماری از تظاهرکنندگان در اعتراض به افزایش نرخ دلار و وخامت اوضاع معیشتی، بزرگراه «طرابلس - عکار» در منطقه «باب التبانه» را با لاستیک و ایجاد موانع، مسدود کردند.

به گزارش ایرنا، گزارش ها حاکی است که دیروز (یکشنبه) در فراخوان‌های ناشناسی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، از شهروندان بیروت خواسته شده بود که از صبح امروز (دوشنبه) در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور به خیابان‌ها بیایند.

سرتیپ بازنشسته «جورج نادر» در گفت و گو با پایگاه خبری «لیبانون دیبایت» در پاسخ به این سوال که چه کسی پشت این اعتراضات است و اهداف آنها چیست؟ گفت: عاملان این فراخوانها، ناشناس و هویت مشخصی ندارند، بنابراین ما تصمیم گرفتیم در آن شرکت نکنیم و نگران آن هستیم که احزابی که قدرت دارند و یا سرویس های اطلاعاتی پشت این فراخوانها باشد، زیرا نمی توان به این سادگی راه ها را در تمام مناطق لبنان مسدود کرد.

در پی افزایش بی سابقه قیمت ارز در لبنان و بحران اقتصادی، بیروت و برخی مناطق این کشور در هفته های اخیر بار دیگر شاهد تظاهرات و اعتراضات مردمی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها