کد خبر: 524519
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۰:۱۹:۳۸
| |

رئیس پلیس پایتخت: بیش از 60 تارنمای فروش موادمخدر مسدود شد

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی بر فضای مجازی گفت: بیش از 60 تارنمایی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می‌کردند شناسایی، مسدود و 42 کیلوگرم مواد مخدر از ادمین‌های این تارنماها کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت: بیش از 60 تارنمای فروش موادمخدر مسدود شد
کد خبر: 524519
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۰:۱۹:۳۸

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در حاشیه اجرای چهاردهمین طرح ظفر پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در 2 ماه گذشته بیش از هزار کیلوگرم شیشه به تهران وارد شد و عمده مصرف کنندگان این مواد مخدر جوانان 18 تا 25 ساله هستند.

به گزارش ایرنا،وی افزود: در چهاردهمین طرح ظفر پلیس تهران بزرگ بیش از 2 هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، پنج باند بزرگ قاچاق مواد افیونی منهدم و در مجموع 85 قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

رحیمی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس بر فضای مجازی گفت: بیش از 60 تارنمایی که اقدام به تبلیع و فروش مواد مخدر می‌کردند نیز شناسایی، مسدود و 42 کیلوگرم مواد مخدر از ادمین‌های این تارنماهاکشف شد.

رییس پلیس پایتخت افزود: همچنین هفت سرشبکه در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

رحیمی همچنین از توقیف 66 خودرو و پلمب 6 باب منزل که محل فروش مواد مخدر بود طی اجرای طرح ظفر خبر داد.

وی این را هم گفت که در چهاردهمین مرحله طرح ظفر 15 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند، دستگیر و 80 کیلوگرم مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

به گفته این مقام انتظامی، دستگیری هزار و 166 خرده فروش مواد مخدر از دیگر توفیقات اجرای طرح ظفر پلیس پایتخت بود.

رییس پلیس پایتخت درباره تاثیر برداشته شدن قانون اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر نیز گفت: میزان هزینه‌ای که مجرمان به خصوص قاچاقچیان باید در برابر اعمالشان بپردازند، بسیار ناچیز است.

دستگیری سارقان دریچه های فاضلاب در تهران

وی همچنین از شناسایی و دستگیری صدها مجرم و سارق که وسایلی مانند دریچه‌های فاضلاب و گاردریل‌های کنار خیابان‌ها را سرقت می‌کردند، خبر داد.

رحیمی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: چند باند تهیه و توزیع قرص‌های لاغری غیرمجاز در تهران شناسایی و عوامل آنها دستگیر شدند.

وی به پسران و دختران جوان هشدار داد که مراقب سواستفاده سوداگران فروش قرص ها و مکمل های غذایی در باشگاه‌های بدنسازی باشند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: پلیس با توجه با بازگشایی مدارس، برنامه ویژه‌ای برای پاکسازی اطراف مدارس از وجود خرده فروشان مواد مخدر دارد و ماموران روزانه این محل‌ها را رصد می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها