کد خبر: 524527
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۰:۳۸:۲۴
| |

مبارزه با تخلفات ساختمانی «پالادیوم» کلیدخورد/ اولویت مبارزه با فساد دانه درشت‌ها

شهردار ناحیه 2 منطقه 1 گفت: دو تونل زیرگذر انسان رو و ماشین رو بین دوساختمان مجتمع تجاری پالادیوم واقع در منطقه یک تهران مسدود و پلمب شد.

مبارزه با تخلفات ساختمانی «پالادیوم» کلیدخورد/ اولویت مبارزه با فساد دانه درشت‌ها
کد خبر: 524527
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۰:۳۸:۲۴

اعتمادآنلاین| حمید محمودی شهردار ناحیه 2 منطقه 1 تهران در تشریح جزئیات اجرای حکم مجتمع تجاری پالادیوم گفت: با حضور نیروهای اجراییات، حقوقی، اجرای احکام و عوامل اجرایی ناحیه دو، اقدام‌های لازم پیرامون مسدود شدن و مهروموم دو مسیر روگذر و یک مسیر زیرگذر انسان رو و ماشین‌رو مجموعه پالادیوم اجرا شد.

به گزارش فارس،شهردار ناحیه 2 منطقه 1 تهران افزود: مسیر روگذر این مجموعه که محل اتصال قسمت شمالی و جنوبی بود در حال حاضر مسدود است تا با فراهم شدن الزامات فنی و اجرایی نسبت به جمع‌آوری و برچیدن شدن کامل آن اقدام مقتضی انجام شود.

محمودی ادامه داد: تخلفات مجتمع پالادیوم که به ماده 100 ارسال‌شده بود در شعبه بدوی بعد از بررسی کارشناسی رای به جمع‌آوری و تخریب ساختمان جنوبی و جمع‌آوری تونل و پل هوایی داده شد که مالک این مجتمع نسبت به روی صادرشده اعتراض کرد و موضوع مورد تجدیدنظر قرار گرفت و اکنون با صدور روی نهایی،حکم اجرا شد.

گفتنی است؛ یکی از شعارهای دوره جدید مدیریت شهری برخورد با تخلفات ساختمانی بود که این اقدام با دانه درشت‌ها آغاز شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها