بیانیه وزارت خارجه کره جنوبی: چشم به راه پیشرفت اساسی در مذاکرات وین هستیم / طرف های ذینفع با صبر و حوصله وارد عمل شوند

وزارت خارجه کره جنوبی ضمن ابراز امیدواری برای حصول توافق در مذاکرات وین بین ایران و گروه 4+1، گفت دولت سئول چشم‌به‌راه پیشرفت اساسی است و همه طرف‌ها را به تعامل صادقانه دعوت می‌کند.

بیانیه وزارت خارجه کره جنوبی: چشم به راه پیشرفت اساسی در مذاکرات وین هستیم / طرف های ذینفع با صبر و حوصله وارد عمل شوند
کد خبر: 524542
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۱:۴۸:۵۴

اعتمادآنلاین| با فرارسیدن موعد ازسرگیری مذاکرات وین بین نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو گروه 4+1، دولت کره جنوبی نیز نسبت به حصول پیشرفت در این گفت‌وگوها ابراز امیدواری کرد.

به گزارش فارس، وزارت خارجه کره جنوبی امروز (دوشنبه) طی بیانیه‌ای ضمن استقبال از تداوم مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای ایران، گفت امیدوار است که این گفت‌وگوها به پیشرفت در این مسئله منجر شود.

به نوشته خبرگزاری «یونهاپ»، در این بیانیه آمده است: «دولت کره چشم به راه پیشرفت اساسی است و همه طرف‌های ذی‌نفع را تشویق می‌کند تا با صبر و حوصله وارد عمل شوند».

این وزارتخانه در ادامه افزود: «[سئول] امیدوار است همه طرف‌های ذی‌نفع بر سر توافق هسته‌ای به توافق برسند و صادقانه از آن برای ارتقای صلح و ثبات منطقه پیروی کنند».

بر این اساس، دولت کره جنوبی نیز به‌نوبه خود متعهد شد که با توجه به اهمیت اتحاد با آمریکا و همچنین روابط این کشور با ایران، به «تلاش‌های دیپلماتیک» برای احیای این توافق تاریخی ادامه دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها