سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه:

درباره هواپیمای اوکراینی برخی کشورها به دنبال تجارت از غم و اندوه هستند/ هیچ گفت‌وگوی دوجانبه‌ای با هیأت آمریکایی در وین نخواهیم داشت

سخنگوی وزارت خارجه درمورد هواپیمای اوکراینی گفت که برخی کشورها  به دنبال تجارت از غم و اندوه و این ناراحتی که برای این خانواده‌ها وجود دارد هستند. دولت اوکراین از کم و کیف و سطح همکاری‌ها هم برای روشن شدن ابعاد فنی و حقوقی و دیگر ابعاد مطلع است.

درباره هواپیمای اوکراینی برخی کشورها به دنبال تجارت از غم و اندوه هستند/ هیچ گفت‌وگوی دوجانبه‌ای با هیأت آمریکایی در وین نخواهیم داشت
کد خبر: 524551
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۲:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤالی درباره هواپیمای اوکراینی بیان کرد: ایران طی ماه‌هایی که پس از اتفاق بسیار ناگوار مسئولیت پرونده را به صورت فنی بر عهده نهادهای فنی گذاشت تلاش داشت به صورت مسئولانه و با تمام ابعاد همکاری پیگیری کند ماه‌های اول تلاش کردیم از بعد فنی و روابط دوجانبه با اوکراین این موضوع را با تشکیل کارگروه‌های مشترک جلو ببریم.

به گزارش فارس وی افزود: ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار می‌گویم که برخی کشورها به دنبال تجارت از غم و اندوه و این ناراحتی که برای این خانواده‌ها وجود دارد. دولت اوکراین از کم و کیف و سطح همکاری‌ها هم برای روشن شدن ابعاد فنی و حقوقی و دیگر ابعاد مطلع است و دادگاه مسیر خود را طی می‌کند. بهتر است در این بستر فنی و حقوقی که کار دنبال شده، موضوع را دنبال کنند.

وی در پاسخ به سؤالی تصریح کرد که هیچ گفت‌وگوی دوجانبه‌ای با هیأت آمریکایی در وین صورت نخواهد گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها