کد خبر: 524585
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۴:۱۱:۰۰
| |

مشتری ولی نعمت خداست

علی اشجع معروف به مستر غذا به خاطر علاقه به انواع غذاها و رستوران‌ها با هدف کمک به کسب و کار غذایی و مشتری‌مدارای مدت‌ مدیدی است که میان رستوران‌داران به تست طعم‌های جدید غذا شهرت یافته است. در این راستا وی به همراهی تیم خود تصمیم به برگزاری جشنواره بهترین رستوران سال گرفته است.

مشتری ولی نعمت خداست
کد خبر: 524585
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۴:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| فضای مجازی مدت زیادی است کنترل صنایع غذایی را به دست گرفته و تاثیر به سزایی در انتخاب افراد داشته است. رستوران‌داران از فضای مجازی به خصوص برنامه اینستاگرام برای معرفی خود استفاده کرده و مشتریان با اشتراک گذاشتن غذا و معرفی همان رستوران به افراد دیگر به رونق کسب و کار کمک بسیاری کرده‌اند.

علی اشجع معروف به مستر غذا به خاطر علاقه به انواع غذاها و رستوران‌ها با هدف کمک به کسب و کار غذایی و مـشتری‌مداری مدت‌ مدیدی اســت که میان رستوران‌داران به عنوان مشاور کسب و کــار و تحقیقات بازار و طعم‌ شناسی غذا شهرت یافته است در این راستا وی به همراهی تیم خود تصمیم به برگزاری جشنواره بهترین رستوران سال گرفته است. این جشنواره در بستر آنلاین طی 10روز نظرسنجی صورت میگیرد و در دیماه در هتل اسپیناس پالاس مراسم اختتامیه و معرفی رستوران های مشتری مدار و با کیفیت به صورت حضوری برگزار می‌شود. داور این جشنواره مردم هستند و مشتری‌ها و مهمانان رستوران ها از طریق پلتفورم‌ آنلاین که در اختیارشون هست به خدمات ارائه شده، کیفیت غذا و کمیت رستوران‌ها رای می‌دهند. علی اشجع تصریح کرد: ثبت‌نام به صورت رایگان و بدون محدودیت صورت می‌گیرد. رستوران‌داران می‌توانند تا 48 ساعت قبل از شروع جشنواره ثبت‌نام کنند. شعار ما در این جشنواره «مشتری ولی نعمت خداست» است.

اشجع هدف از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه گفت: با آماده کردن بستر B2B و C2B و ایجاد فراباشگاه مشتریان ارتباط مستقیم تری میان خدمات گیرنده و خدمات دهنده ایجاد شود زیرا در دوران کرونا بسیاری از رستوران‌ها تعطیل شدند چون ارتباط با مشتریان خود نداشتند و از سوی دیگر یک بخش افزایش قیمت در شرکت ها و کارخانه ها افزایش قیمت دلار می باشد و از سوی دیگر کارخانه‌ها به دلیل تعطیلی بسیاری از رستوران‌ها و کاهش فروش و تقاضا قیمت مواد اولیه مورد مصرف رستوران داران را افزایش دادند ما سعی داریم روی برندینگ و تبلیغات رستوران ها و ایجاد ارتباط با مشتری، رستوران‌ها کار کنیم و با ارائه نظراتشان سطح کیفیت رستوران‌ها را بالا ببریم.

مستر غذا با گلایه از اتحادیه‌های رستوران داران و اغذیه فروشان تهران و شهرستان‌ها افزود: ما از اتحادیه‌های تهران و شهرستان‌ها انتظار کمک و همراهی برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره داشتیم که با مخالفت‌ها و ایجاد موانع بسیاری روبرو شدیم با توجه به نام گذاری این سال رفع موانع زیرا آن‌ها درخواست مالی داشتند و یا اینکه مراسم را به نام خود تمام کنند.‌

وی از برگزاری نمایشگاه جانبی در کنار جشنواره بهترین رستوران سال خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت دو روز برگزار می‌شود در این نمایشگاه تخصصی شرکت های که در حوزه غذا و نوشیدنی و صنایع وابسته فعالیت دارند حضوردارند . هدف از این نمایشگاه حذف واسطه‌هایی است که سود اصلی را از رستوران‌ها گرفته و باعث افزایش قیمت می‌شوند ما در صدد این هستیم ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با رستوران‌داران برقرار شود.

اشجع در پایان افزود: تا امروز بیش از 10 هزار رستوران ثبت‌نام کرده‌اند، ما امیدواریم با توجه به نیازهای رستوران‌ها بتوانیم کمک بزرگی به کسب و کار آنان کنیم و در نظر داریم با کمک و همراهی گروه رسانه ای اعتماد بتوانیم با انتشار مجله‌ها به صورت ماهنامه به صنعت غذا و نوشیدنی و کسب و کار های حوزه کمک کنیم و انشالله اتفاقات خوبی در راه داریم.

لازم به ذکر است: اسپانسر رسانه ی این جشنواره اگروفود، گروه رسانه ای اعتماد، تولید آنلاین، و صباایده و اسپانسر مالی این برنامه نرم افزارهای مالی و بانکیو شرکت مواد غذایی و استارت آپ ها هستند.جهت ارتباط و کشب اطاعات بیشتر با دبیرخانه با شماره 02144756052 و 09126079407 در تماس باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها