کد خبر: 524725
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ۱۲:۳۶:۴۲
| |

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن هشت پلاک ثبتی تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز سه شنبه هشت پلاک ثبتی دیگر در سطح شهر تهران را در خصوص باغ بودن یا نبودن تعیین تکلیف کردند.

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن هشت پلاک ثبتی تهران
کد خبر: 524725
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ۱۲:۳۶:۴۲

اعتمادآنلاین| اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که بر همین اساس عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به پلاک ثبتی 3536.45 گفت: این زمین به مساحت 1408 متر مربع در منطقه یک واقع شده که در سند آن یک قطعه باغچه و عمارت عنوان شده است. بر همین اساس اعضای کمیسیون شهرسازی رای به باغ بودن این زمین داده‌اند.

به گزارش ایسنا،اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با 14 رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی 1260.13 اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت 1088 متر مربع در منطقه یک واقع شده، حد نصاب درختان آن 53 اصله است و در حال حاضر 66 اصله درخت در آن وجود دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده‌اند.

اعضای شورای شهر تهران نیز نهایتا با 18 رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی 33.9176 اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت 5000 متر مربع در منطقه 18 واقع شده، حد نصاب درختان آن 200 اصله است که در حال حاضر 280 اصله درخت در آن وجود دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز با 19 رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران به پلاک ثبتی 18.6341.01 اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت 587 متر مربع در منطقه 22 واقع شده و کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا با 19 رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورای شهر مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

در ادامه این جلسه عباسی به پلاک ثبتی 33.98.26.3 اشاره کرد و افزود: با توجه به مشخصات این زمین موجود در پرونده کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با 16 رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی 3698.1 و 3698.2 اشاره کرد و افزود: این زمین‌ها مجموعا به مساحت 6325 متر مربع در منطقه یک واقع شده است. حد نصاب درختان این ملک 300 اصله است که در حال حاضر 266 اصله درخت دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با 17 رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی 958.2 اشاره کرد و افزود: این زمین حد نصاب 39 اصله درخت را دارد که در حال حاضر وجود 73 اصله درخت در آن گزارش شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با 17 رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی 1370.1 اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت 1459 متر مربع در منطقه پنج واقع است که کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 19 رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها