کد خبر: 524786
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۱۰:۱۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 10 آذر 1400

در تیترخوان «اعتمادآنلاین» مهم‌ترین خبرهای صبح امروز، چهارشنبه 10 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 4.98M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10 دانلود ویدیو
کد خبر: 524786
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۱۰:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه 10 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

ارزیابی مذاکرات وین مشکل است

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، در واکنش به مثبت ارزیابی کردن مذاکرات وین از سوی مقامات اروپایی، گفت: ارزیابی این امر برای ما مشکل است و نمی‌خواهیم از واشنگتن این کار را انجام دهیم. او مدعی شد: تمرکز ما همچنان بازگشت متقابل به پایبندی به برجام است. این بهترین گزینه در دسترس ماست.

توصیه سازمان جهانی بهداشت به افراد دارای بیماری زمینه‌ای

سازمان جهانی بهداشت به بیماران یا کسانی که مستعد ابتلا به کرونا هستند و واکسینه نشده‌اند توصیه کرد به دلیل شیوع اومیکرون، سفر خود را به مناطق شیوع ویروس به تاخیر بیندازند.

طرح قانونگذاران آمریکایی برای مقابله با پهپادهای ایرانی

گروهی از اعضای هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا، طرحی موسوم به «توقف پهپادهای ایران» پیشنهاد کرده‌اند. در این طرح ادعا شده هدف آمریکا جلوگیری از دستیابی ایران یا گروه‌های هم‌پیمان با آن به هواپیماهای بدون سرنشینی است که می‌توانند به آمریکا یا شریکانش لطمه وارد کنند.

هشدار اورژانس در پی افزایش آلودگی کلانشهرها

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در پی افزایش غلظت آلایندگی و آلودگی هوا در کلانشهرها توصیه کرد: افراد سالمند، مادران باردار، کودکان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای به هیچ عنوان در شهر تردد نکنند. به گفته او، در پی افزایش آلودگی ‌هوا تماس با اورژانس، 28 درصد افزایش پیدا کرده است.

موضوع سانتریفیوژ‌های ایران محل اختلاف است

رویترز به نقل از دیپلمات‌های اروپایی حاضر در مذاکرات هسته‌ای ایران اعلام کرد: موضوع سانتریفیوژهای ایران یکی از جدی‌ترین موارد اختلافی میان طرفین است. 48 ساعت آینده بسیار برای ما مهم خواهد بود تا متوجه شویم ایران چه هدفی را در این دور از مذاکرات دنبال می‌کند و پس از آن می‌توانیم وارد یک دوره کار فشرده شویم.

هیأت اماراتی به زودی به ایران سفر می‌کند

انور قرقاش، مشاور دیپلماتیک رئیس دولتِ امارات، از تلاش این کشور برای بهبود روابط با تهران خبر داد و گفت که قرار است به زودی یک هیات اماراتی به ایران سفر کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها