کد خبر: 524820
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۱۱:۱۵:۲۲
| |

دعوت چهار بانوی گیلانی به اردوهای تیم ملی والیبال نشسته و هاکی

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: از سوی فدراسیون جانبازان و معلولین 19 ورزشکار به مرحله جدید اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان دعوت شدند که خوشبختانه 2 ورزشکار از استان گیلان است.

دعوت چهار بانوی گیلانی به اردوهای تیم ملی والیبال نشسته و هاکی
کد خبر: 524820
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۱۱:۱۵:۲۲

اعتمادآنلاین| مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: از سوی فدراسیون جانبازان و معلولین 19 ورزشکار به مرحله جدید اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان دعوت شدند که خوشبختانه 2 ورزشکار از استان گیلان است.

مریم بخشی افزود: مهری فلاحی و سپیده جمال‌دوست از گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور دعوت شدند و به همراه سایر دعوت شدگان از عصر امروز در دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان در تهران حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: این 2 بانوی ورزشکار گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان به تیم ملی، تمرینات آماده سازی خود را تا روز 17 آذرماه زیرنظر مریم ایرانمنش سرمربی و پروانه باغبانیان مربی تیم ملی ادامه می‌دهند.

دعوت 2 گیلانی به تیم ملی هاکی بانوان

بخشی در ادامه از دعوت 2 بانوی ورزشکار دیگر این استان به اردوی تیم ملی هاکی خبر داد و بیان کرد: همچنین زیبا یحیوی و نازنین امیدی از گیلان نیز در مرحله جدید اردوی تیم ملی هاکی بانوان حضور یافتند.

وی اضافه کرد: با تصمیم مسئولان فدراسیون هاکی، دور جدید تمرینات تیم ملی هاکی بانوان از نهم آذرماه با حضور 22 ورزشکار از سراسر کشور جهت حضور در مسابقات آسیایی در نقده استان آذربایجان‌شرقی آغاز شده که خوشبختانه 2 ورزشکار از گیلان نیز در این اردو حضور یافتند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گلان خاطرنشان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان کشور تا روز 17 آذرماه در شهرستان نقده ادامه می‌یابد که زیبا یحیوی و نازنین امیدی از گیلان به همراه دیگر ملی‌پوشان تمرینات آماده سازی خود را زیرنظر کادرفنی دنبال می‌کنند.

گیلان از کانون های ورزش کشور است که در بخش مردان و زنان در 50 رشته ورزشی حدود 140 هزار ورزشکار سازمان یافته در رده های سنی مختلف دارد. گیلان در ورزشهای رزمی، فوتبال، قایقرانی، شطرنج از جمله استان های قدرتمند کشور محسوب می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها