در گفت‌وگو با منصور رشیدی مطرح شد:

تجربه، فاکتور مهم‌تر در داربی‌/ حسینی سنگربان آبی‌ها می‌شود؟

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید سید حسین حسینی به علت تجربه بیشتر، بهتر است در درون دروازه‌ آبی‌ها در داربی پایتخت قرار بگیرد.

تجربه، فاکتور مهم‌تر در داربی‌/ حسینی سنگربان آبی‌ها می‌شود؟
کد خبر: 524844
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۱۲:۴۹:۵۴

اعتمادآنلاین| منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره داربی 97 پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس بازی به بازی بهتر شده است. سرخ‌ها مقداری در فاز دفاعی مشکل داشتند اما به مرور بهتر شدند. به نظر من استقلال آمادگی بیشتری دارد اما داربی پایتخت یک بازی حیثیتی است و در سال 2 بار اتفاق می‌افتد و باید ببینیم چه نتیجه‌ای در داربی پایتخت رخ می‌دهد.

به گزارش ایسنا،او درباره عملکرد استقلال در 7 هفته رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال در چند بازی اخیر آمادگی لازم را نداشت و نتوانست موقعیت‌سازی خیلی خوبی انجام دهد. به نظر من بازی آبی‌ها مقابل صنعت نفت بهترین بازی‌ این تیم بود. در آن بازی استقلال توانست بهتر موقعیت‌سازی کند اما خط هافبک این تیم نتوانسته است عملکرد مطلوبی داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نقاط ضعف استقلال و پرسپولیس در این بازی تاکید کرد: نقطه ضعف پرسپولیس خط دفاع است و استقلال هم بیشتر در خط هافبک مشکل دارد و نتوانسته موقعیت‌سازی درستی داشته باشد. استقلال به نظر من در خط حمله در چند بازی اخیر عملکرد بهتری داشته است اما بازیکنی مثل ژستد و یامگا هنوز نتوانستند عملکرد ایده‌آلی از خودشان ارائه بدهند. پرسپولیس هم در خط هافبک کیفیت خوبی دارد و باید ببینیم این کیفیت‌ها در داربی چطور به نمایش گذاشته می‌شوند.

رشیدی در پاسخ به این سوال که استقلال برای داربی بهتر است از چه دروازه‌بانی استفاده کند؟ اظهار کرد: علیرضا رضایی به نظر من عملکرد خوبی داشته است و واقعا آینده‌دار است. در این بازی به نظر من بهتر است از باتجربه‌ها استفاده شود و اگر سید حسین حسینی آمادگی لازم را داشته باشد، می‌تواند در داربی حضور پیدا کند.

او در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی گفت: سخت است که بخواهیم درباره نتیجه صحبت کنیم. به نظر من هر کسی که بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند، می‌تواند عملکرد بهتری در داربی داشته باشد. به نظرم استقلال به نظر من عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس در این هفته‌ها داشته اما باز هم پیش‌بینی نتیجه‌ مقداری مشکل است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها