منافی،پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

پرسپولیس در فاز تیمی بهتر از استقلال است/مربی ترسو قافیه را می‌بازد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر مربی که تیمش را در دربی برای نباختن و مساوی گرفتن به زمین بفرستد، قافیه را می‌بازد.

پرسپولیس در فاز تیمی بهتر از استقلال است/مربی ترسو قافیه را می‌بازد
کد خبر: 525038
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ۱۱:۴۲:۵۹

اعتمادآنلاین| جواد منافی در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دربی 97 اظهار داشت: دو بردی که پرسپولیس به دست آورد باعث شد هم در جدول شرایط خوبی پیدا کند و هم اینکه از لحاظ روحی و روانی برگشت خوبی داشته باشد. در خلق موقعیت و مالکیت شرایط بهتری داشتیم و تیم بهتر بازی کرد اما هنوز مشکل مدیریتی برطرف نشده است.

به گزارش فارس،وی افزود: با این حال بازیکنان و کادر فنی می‌دانند که دربی شرایط خاص خودش را دارد. باید همه چیز را کنار بگذارند تا بتوانند با آرامش و تمرکز مقابل استقلال قرار بگیرند. در این بازی باید فقط برای هواداران به میدان بروند. شرایط جدول هم حساسیت این بازی را بیشتر کرده و هر طور شده پرسپولیس باید این بازی را ببرد. البته کادر فنی و بازیکنان به این مسأله آگاه هستند و در واقع این تیم آماده تقابل با استقلال است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند برنده دربی روز شنبه باشد، گفت: هر مربی که جسورتر باشد، تیمش موفق می‌شود. نباید احتیاط را در دستور کار قرار بدهند. اگر برای نباختن یا مساوی گرفتن وارد زمین شوند شرایط خیلی فرق می‌کند. از نظر روحی و روانی دربی شرایط خاص خودش را دارد. باید نترس بود. هر مربی‌‌ای که برای مساوی تیمش را به زمین بفرستد قافیه را می‌بازد. حضور مربیان جوان و جسور به زیبا شدن دربی کمک می‌کند. امیدوارم مسابقه جذابی را شاهد باشیم و همه از دیدن آن لذت ببرند. دوست دارم پرسپولیس برنده این بازی باشد. با برنامه‌ریزی و تمرکز می‌تواند برنده بازی شود و فکر می‌کنم نتیجه یک بر صفر به سود این تیم باشد.

منافی در مورد اینکه بسیاری عقیده دارند با توجه به شکل و کیفیت تیمی پرسپولیس، این تیم شرایط بهتری نسبت به رقیب خودش دارد، عنوان کرد: پرسپولیس در چند سال اخیر ثبات خوبی داشته است. برگشتن کمال می‌تواند کمک خیلی خوبی در دربی باشد. او یکی از ارکان قهرمانی‌های تیم بوده که زوج خوبی را با احمد نوراللهی تشکیل داده بودند. پرسپولیس در فاز تیمی بهتر از استقلال است اما استقلال هم در فاز هجومی عملکرد خوبی دارد. سمت راست این تیم با ووریا غفوری همه تیم‌ها را اذیت کرده و باید این جناح حریف را از کار بیندازیم تا راه نفوذ آن‌ها بسته شود. البته کادر فنی صددرصد استقلال را آنالیز کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص غیبت تماشاگران در این دربی اظهار داشت: همه می‌دانند که نبود تماشاگران صد درصد به فوتبال ما ضربه می‌زند، حضور آنها یک نعمت است. وجود هواداران می‌توانست به بهتر شدن و جذابیت بازی کمک کند. در بازی‌ای که هواداران به ورزشگاه آمدند پرسپولیس با روحیه بیشتر و جنگنده‌تر کار کرد. اینکه برخی روز قبل از بازی از شهرهای دور و نزدیک می‌آیند، شب را پشت در استادیوم می‌گذرانند، تعصب و کری‌خوانی‌ها، شعارهای روی سکوها و حجم هواداران، دربی را جذاب‌تر می‌کند. در دو سال اخیر نبود تماشاگران به فوتبال ما لطمه زده و امیدوار بودیم مشکلات برطرف شوند تا هواداران به ورزشگاه بروند. قرار بود این اتفاق بیفتد اما متأسفانه نشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها