کد خبر: 525039
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ۱۲:۱۲:۱۲
| |

نوش آبادی،نماینده مردم ورامین در مجلس:

قانون تسهیل اشتغال نهایی شده است

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: امروز طرح ملی مسکن برای خانه دار کردن مردم با همکاری دولت و مجلس دنبال می شود.

قانون تسهیل اشتغال نهایی شده است
کد خبر: 525039
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ۱۲:۱۲:۱۲

اعتمادآنلاین| حسین نوش آبادی ظهر جمعه 12 آذر ماه در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه شهرستان ورامین بیان کرد: مجلس طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید مجلسی در تراز انقلاب باشد و اقتصاد و فرهنگ در اولویت های مجلس و کشور در این دوره باشد.

به گزارش ایسنا،نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا ادامه داد: ما در مجلس طی یک سال و نیم گذشته در حوزه اقتصادی چند کار مهم شروع کردیم که یکی از آنها ساماندهی وضع مسکن بوده است.

نوش آبادی افزود: رشد بی رویه قیمت مسکن دغدغه ملی است ، امروز طرح ملی مسکن برای خانه دار کردن مردم با همکاری دولت و مجلس دنبال می شود ، که در ورامین و مناطق اطراف هزاران نفر ثبت نام کردند ؛ و قانون تسهیل اشتغال هم نهایی شده است تا رونق بیشتری به کارهای کشور داده شود.

وی افزود: در خصوص مساله فرهنگ نیز طرح جمعیت و خانواده برای پیشگیری از پیری جمعیت پیگیری می شود ؛ نباید جمعیت یک کشور مسلمان شیعه انقلابی رو به پیری باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: موضوع طرح صیانت از حقوق کاربران برای ایمن سازی و قانونمندی فضای مجازی نیز در دستور کار مجلس است.

دبیر فراکسیون اقتدار و دفاع ملی مجلس ادامه داد: مساله حمل و نقل ریلی و تلاش برای راه اندازی متروی تهران به ورامین و پیشوا را در دولت فعلی پیگیریم و با توجه به پیگیری های وزیر راه و استاندار تهران چشم انداز مناسبی را پیش رو داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها