سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور:

برخی افراد که در دفاع مقدس دستی بر آتش نداشتند مدعی اند و شبهاتی را مطرح می کنند

معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه بازدید از ستاد عتبات عالیات استان کرمان گفت: بچه هایی که با عشق امام حسین علیه السلام به جبهه می رفتند توانستند از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند اما برخی ها که از دور حتی دستی بر آتش نداشتند ادعایشان زیاد است و شبهات را مطرح می کنند.

برخی افراد که در دفاع مقدس دستی بر آتش نداشتند مدعی اند و شبهاتی را مطرح می کنند
کد خبر: 525124
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۰۹:۴۳:۰۷

اعتمادآنلاین| سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور صبح امروز سیزدهم آذرماه در حاشیه بازدید از ستاد عتبات عالیات استان کرمان گفت: در امر بازسازی عتبات عالیات ابتکار و خلاقیت های خوبی انجام شده است و همه علاقمندان به امام حسین (ع) مشارکت کرده اند و برخی ها زندگی‌شان را وقف این کار کرده اند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در سال های اخیر که بحث اربعین حسینی رونق پیدا کرده بیش از گذشته و چشم جهانیان به کربلا و نجف دوخته شده است، بنابراین اینگونه کارها بسیار ارزشمند است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان این که ایرانیان هنر خود را در بازسازی عتبات عالیات به نمایش گذاشته اند و در ادامه درباره شبهاتی که در فضای مجازی درباره بازسازی عتبات عالیات و سفرهای زیارتی منتشر می شود نیز گفت: عده معدودی در فضای مجازی به شبهه افکنی در خصوص اینکه از بیت المال برای امر هزینه می شود درحالی که از دیرباز مردم عاشقانه کمک می کرده اند و مگر همه محافل عاشورایی و حسینی که در ایران و سایر کشورها برگزار می شود با امکانات دولتی انجام می شود؟

وی افزود: حال عده ای این مسائل معنوی را درک نمی کنند، مساله دیگری است و برخی ها از آنها دَم از ملیت هم می زنند اما در دوران دفاع مقدس هیچ نقشی نداشته اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها