کد خبر: 525417
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

در «تیترخوان» اعتمادآنلاین ببینید:

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز- 14 آذر 1400

در تیترخوان «اعتمادآنلاین» مهم‌ترین خبرهای امروز، یکشنبه 14 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

حجم ویدیو: 4.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:50 دانلود ویدیو
کد خبر: 525417
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در «تیترخوان» اعتمادآنلاین مهم‌ترین خبرهای امروز، یکشنبه 14 آذرماه، را مرور کرده‌ایم.

ماجرای سقوط پهپاد در کوهرنگ چه بود؟

در پی اعلام سقوط یک پهپاد در کوهرنگ، جعفر مردانی، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: این پرنده ساعت 19 روز پنجشنبه یازدهم آذرماه از فرودگاه شهرکرد به سمت غرب استان چهارمحال و بختیاری به منظور بارور کردن ابرها حرکت کرده است. به گفته او، به علت شرایط نامساعد منطقه کوهرنگ و وزش شدید باد، این پهپاد در نهایت با باز کردن چتر، فرود اضطراری داشته است.

ضمانت وام‌ها و برخورد سلیقه‌ای بانک‌ها در دستور کار مجلس

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفته: «ظرف یکی دو هفته آینده شاهد ابلاغ دستورالعملی خواهیم بود تا مشکلات مردم برای دریافت وام رفع و ضابطه‌ای مشخص برای جلوگیری از اعمال نظر سلیقه‌ای بانک‌ها فراهم شود.» او در مورد حذف ارز 4200 تومانی هم گفت: «در مجلس و دولت بحثی درباره حذف ارز 4200 تومانی وجود ندارد و فقط نحوه تخصیص آن تغییر خواهد کرد.»

فعال شدن سیستم کنترل هوشمند کرونا از دوشنبه

حیدری، معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: از روز دوشنبه محدودیت‌ها با کارت واکسن صورت می‌گیرد و افرادی که کارت واکسن دریافت کردند، می‌توانند در محیط‌های سربسته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حضور یابند. به گفته او، حضور افراد در مدارس، سینماها، باشگاه‌ها و حمل و نقل بین جاده‌ای، باید در سامانه امید و با ارائه کارت واکسن انجام شود.

مشاور امنیت ملی امارات به تهران می‌آید

مشاور امنیت ملی امارات عربی متحده روز دوشنبه 15 آذرماه با دعوت رسمی علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به تهران سفر می‌کند. توسعه و تقویت روابط دوجانبه و گفت‌وگو درباره آخرین تحولات منطقه از اهداف سفر شیخ طحنون بن زاید به تهران است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها