کد خبر: 525419
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۱۷:۵۹:۰۰
| |

میزبانی دانشجویان از روسای قوا در «روز دانشجو»/ مسئولان به کدام دانشگاه‌ها می‌روند؟

اگرچه بسیاری از تشکل‌های دانشجویی از روزهای قبل مشغول برگزاری برنامه‌های مرتبط با روز دانشجو هستند ولی پانزدهم و شانزدهم آذر سال جاری جزو پرکارترین روزها برای اعضای اتحادیه‌ها و تشکل‌هایی دانشجویی خواهد بود.

میزبانی دانشجویان از روسای قوا در «روز دانشجو»/ مسئولان به کدام دانشگاه‌ها می‌روند؟
کد خبر: 525419
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ ۱۷:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| دو روز دیگر تا 16 آذر و روز دانشجو مانده و اگرچه بسیاری از تشکل‌های دانشجویی از روزهای قبل مشغول برگزاری برنامه‌های مرتبط با این روز هستند ولی فردا و پس فردا یعنی 15 و 16 آذر جزو پرکارترین روزها برای اعضای اتحادیه‌ها و تشکل‌هایی دانشجویی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بسیاری از دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی کشور طی این دو روز میزبان مسئولان کشوری و استانی هستند. جلسات پرسش و پاسخ، تربیون‌های دانشجویی و برگزاری نشست‌های صمیمی با مسئولان از مهمترین برنامه‌های روز دانشجو خواهد بود.

بر همین اساس آیین ویژه بزرگداشت روز دانشجو، صبح سه شنبه 16 آذر با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در دانشگاه شریف برگزار می‌شود. در این مراسم نمایندگان اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی در حضور رئیس جمهور به بیان مطالب و دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی فردا (دوشنبه 15 آذر 1400) از ساعت 9 صبح در سالن همایش‌های ابوریحان مهمانان دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی است و به سوالات دانشجویان پاسخ خواهد داد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه نیز فردا عصر در دفتر خود میزبان جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی است.

منتظری دادستان کل کشور هم فردا از ساعت 14:30 به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی تهران به نشست دانشجویان در سالن شهید باکری واحد تهران جنوب می‌رود.

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز سه شنبه عصر در برنامه دردهای مزمن شهر که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود، حاضر خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها