کد خبر: 525815
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۵:۰۰
| |

مراسم تکریم از خانواده شهید شناسایی‌شده دانشگاه علوم پزشکی ایران

مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید حسن برادری سنجانی، شهید تازه شناسایی شده دانشگاه احراز هویت شده بود، دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

مراسم تکریم از خانواده شهید شناسایی‌شده دانشگاه علوم پزشکی ایران
کد خبر: 525815
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید حسن برادری سنجانی، شهید تازه شناسایی شده دانشگاه احراز هویت شده بود، دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش فارس، در این مراسم خانواده شهید حسن برادری سنجانی با همراهی و مشایعت رئیس دانشگاه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران بر سر مزار شهید خود حضور یافتند.

در ادامه عیسوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران، ضمن عرض خیر مقدم به خانواده شهید برادری سنجانی، به بیان خاطراتی از مراسم تدفین شهیدبرادری به عنوان شهید گمنام در یازده سال پیش در دانشگاه وشهامت شهدای جنگ پرداخت و ضمن تعزیت و تبریک به خانواده شهید، از مقام والای شهیدان و درخواست شفاعت از ایشان سخن گفت.

حجت الاسلام عیسوی افزود: یکی از نعمت های الهی که به دانشگاه ما عنایت شد، دفن 2 شهید بود و بر خود می بالیم که هر روزمان را با این شهیدان آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: هر روز از دانشجویان و کارکنان این دانشگاه تا هیات علمی و استادان و حتی مردمی که برای کار مراجعه می کنند، برسر مزار این شهدا حضور می یابند.

عیسوی تصریح کرد: آرزوی ما این است که خدواند این توفیق را بدهد که با پاک ترین مرگ که همان شهادت است از این دنیا برویم، به عبارتی دعا می کنیم خداوند با بهترین مرگ ما را از دنیا ببرد.

وی با اشاره به اینکه تقریبا 11 سال پیش 2 شهید گمنام را در این دانشگاه تشییع و تدفین شدند، گفت: در آن زمان احساس دوگانه ای داشتیم از طرفی خوشحال بودیم که دانشگاه ما متبرک به پیکر مطهر 2 شهید می شود و از طرف دیگر به شدت نگران والدین این شهدا بودیم که نمی دانستند فرزند شهیدشان کجاست.

عیسوی ادامه داد: امروز بعد از 11 سال یکی از شهدای آرمیده در این دانشگاه شناسایی شد و خوشحال هستیم که خانواده او را پیدا کردند. از صمیم دل خوشحال هستم که این خانواده با دیدن مزار شهیدشان شاد می شود.

در ادامه جناب پازوکی، رئیس دانشگاه، سخنانی پیرامون مقام شهید و تکریم خانواده ایشان ایراد کرد.

پایان این مراسم هم به مدیحه سرایی و بیان خاطرات همرزم و برادر شهید حسن برادری اختصاص داشت که به تشریح نحوه شهادت و حضور او در عملیات آخر اختصاص یافت.

در انتهای مراسم با حضور خانواده شهید قبر شهید حسن برادری سنجانی و دیگر شهید گمنام با گلاب و اهدای دسته گل غبار روبی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها