رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد:

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای افراد کم‌برخوردار در سال آینده

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 500 هزار فرصت شغلی برای دهک‌های یک تا پنج شامل افراد کم برخوردار جامعه با دستور رئیس جمهوری در سال آینده ایجاد می‌شود.

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای افراد کم‌برخوردار در سال آینده
کد خبر: 525983
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ۱۷:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی بختیاری در آیین کلنگ‌زنی نخستین شهرک صنعتی کمیته امداد در شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی شاخص‌های خاص خود را دارند و به جای 100 فرصت شغلی باید 500 فرصت شغلی ایجاد کنند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه کمیته امداد در سایر استان‌های کشور نیز شهرک‌های صنعتی احداث خواهد کرد، افزود: 500 هزار فرصت شغلی برای دهک‌های یک تا پنج شامل افراد کم برخوردار جامعه با دستور رئیس جمهوری در سال آینده ایجاد می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: با نگاه و رویکرد دولت سیزدهم، فرآیندهای زمان‌بر برای اجرای این‌ پروژه باید حذف شود تا هرچه سریع‌تر این شهرک به بهره‌برداری برسد.

بختیاری با بیان اینکه از 500 میلیارد ریال اعتبار این پروژه 100 میلیارد ریال آن را کمیته امداد پرداخت کرده است، گفت: زمین شهرک صنعتی ماهشهر از سوی کمیته امداد تامین شده و نیازی به پرداخت پول از سوی شرکت پتروشیمی نیست.

نخستین شهرک صنعتی کمیته امداد در سطح کشور به منظورایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد حمایتی با همکاری شرکت‌های پتروشیمی در بندر ماهشهر ساخته می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها