کد خبر: 503110
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۰۹:۴۹:۱۴
| |

ناکامی قاچاقچیان در مرزهای آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از زمین گیر شدن 6 قاچاقچی و کشف بیش از 3 میلیارد ریال کالای قاچاق طی 72 ساعت گذشته در مرزهای ماکو و سردشت خبر داد.

ناکامی قاچاقچیان در مرزهای آذربایجان غربی
کد خبر: 503110
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۰۹:۴۹:۱۴

اعتمادآنلاین| سردار «یحیی حسین‌خانی» با اشاره به موفقیت مرزبانان در مرزهای استان، اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در مرزهای ماکو و سردشت با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی در سطح حوزه، با استفاده از شگردهای خاص عملیاتی قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم ناکام گذاشتند.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره توفیقات مرزبانان، افزود: مرزبانان در 72 ساعت گذشته در عملیات های مختلف در سطح مرزهای شهرستان ماکو و سردشت، 80 هزار 800 نخ سیگار قاچاق، 250 عدد بطری داروی دامپزشکی، 28 عدد سرنگ حاوی 360 میلیتر ژل بوتاکس، هزار و 200 لیتر سوخت، 30 کیلو و 500 گرم چای، 27 کیلو و 900 گرم روغن و 80 کیلوگرم قند را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش 3 میلیارد ریالی کالاهای مکشوفه، تصریح کرد: در این راستا 6 نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار حسین خانی خاطرنشان کرد: مرزبانان این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین حفظ و تامین امنیت مرز اجازه ورود و خروج هیچ گونه کالای قاچاق را به هیچ احدی نخواهند داد و در این راستا هیچ خط قرمزی نیز وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها