کد خبر: 538709
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۰۸:۲۵:۲۶
| |

سنگدوینی با انتقاد از تعلل دولت:

طرح ساماندهی کارکنان دولت هرچه سریع‌تر به صحن مجلس ارائه شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعلل در ارائه لایحه در زمینه ساماندهی کارکنان تصریح کرد: طرح ساماندهی کارکنان دولت, گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت هرچه سریع‌تر به صحن مجلس ارائه شود.

طرح ساماندهی کارکنان دولت هرچه سریع‌تر به صحن مجلس ارائه شود
کد خبر: 538709
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۰۸:۲۵:۲۶

رمضانعلی سنگدوینی،نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی  درباره طرح ساماندهی کارکنان شرکتی و پیمانی, گفت:  با عنایت به اینکه مدت زیادی از پیگیری طرح ساماندهی کارکنان شرکتی و پیمانی می‌گذرد و رئیس جمهور و اکثر وزرا در زمان رأی اعتماد تأکید ویژه‌ای بر این امر داشتند، با پیگیری جمع کثیری از نمایندگان نهایتا ریاست سازمان امور استخدامی دولت جدید قول داد ظرف ۴۵ روز لایحه ای را برای ساماندهی این نیروها ارائه کند.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: با گذشت چند ماه تاکنون این امر محقق نشده و کمیسیون اجتماعی به این موضوع ورود کرده و در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: در این میان یک تفاوت نظر عمده بین دولت و مجلس وجود دارد که دولت بحث افزایش نظارت‌ها بر پیمانکاران را جهت اجرای عدالت در پرداخت دارد حال اینکه نظر نیروهای شرکتی و پیمانی و همچنین نمایندگان بر تبدیل وضعیت این نیروها بصورت قرارداد مستقیم با دستگاه ها و حذف پیمانکاران است که در طول این سالها با دریافت سهم قابل توجهی از دریافتی نیروها، موجب نارضایتی آنها را فراهم آورده و گاها همین مبلغ هم بصورت نامنظم و هر چند ماه و با تاخیر پرداخت می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: همچنین با توجه به تحقیقات انجام شده و گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس اجرای این طرح هیچ گونه بار مالی جدیدی برای دولت نداشته و بلکه با حذف پیمانکاران بخش زیادی از سهم پیمانکاران به کارکنان اختصاص یافته و تاثیر بسیاری در افزایش دریافتی آنها دارد و بخش دیگر به نفع دولت صرفه جویی خواهد شد.

وی یادآور شد: بر همین اساس و با پیگیری های نیروهای شرکتی و پیمانی، طی بیانیه ای خطاب به رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه و کمیسیون اجتماعی، درخواست کردم که هرچه زودتر این طرح برای تصویب به صحن مجلس آمده و از سایر نمایندگان هم درخواست شد به این منظور حمایت خود را از تسریع در اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت اعلام کنند./

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها