کد خبر: 602858
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۰۹:۳۳:۵۴
| |

رئیس جمهور:

دشمن به دنبال القای یأس است؛ به برکت انقلاب کارهای بسیاری شده و خواهد شد

رئیس جمهور گفت: دشمن به دنبال القای یاس است، فرهنگ ما فرهنگ ما می توانیم است. با همین امکانات و اعتبارات می شود کارهای ماندگاری انجام داد اما همت می‌خواهد.

دشمن به دنبال القای یأس است؛ به برکت انقلاب کارهای بسیاری شده و خواهد شد
کد خبر: 602858
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۰۹:۳۳:۵۴

دقایقی پیش با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری و شهردار تهران ۱۱ کیلومتر جدید از خطوط ۶ و ۷ تهران به‌همراه ۵ ایستگاه جدید  به‌همراه ۵ ایستگاه جدید (دادمان، لاله، کارگر، هفت‌تیر و ولیعصر (عج)) به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس،  رئیس جمهور در این مراسم با قدردانی از تلاش های شهرداری و شورای شهر تهران گفت: در کار جهادی هم دقت و هم سرعت کار بالاست و ار همه مهمتر اخلاص در کار است. باید از همه دست اندرکاران که امروز 5 ایستگاه را به روی مردم می گشایند و 11 کیلومتر راه را افتتاح می کنند تا جابجایی مردم به سهولت انجام شود، قدرانی کنیم.

وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد شهرداری تهران از سوی زاکانی تاکید کرد: این نوع گزارش دادن که گفته شود چه کارهایی انجام شده و چه کارهایی برای آینده در نظرگرفته شده، امید بخش است.

رئیسی گفت: دولت وظیفه دارد به شهرداری که خدمات به مردم می دهد، کمک کند.

رئیس جمهور یادآور شد: دشمن به دنبال القای یاس است، فرهنگ ما فرهنگ ما می توانیم است. با همین امکانات و اعتبارات می شود کارهای ماندگاری انجام داد اما همت می‌خواهد.

وی گفت: به برکت انقلاب کارهای بسیاری شده و کارهای بسیاری در حال انجام است. اقدامی که امروز اینجا می بینیم یک نمونه از این کارهاست.

ادامه دارد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها