کد خبر: 621972
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۷:۱۵:۳۵
| |

ماجرای تجمع مقابل بنیاد شهید چه بود؟

به گفته معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پرداخت غرامت جنگی از سوی کشور متجاوز که موضوعی غیر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است، خواسته تجمع کنندگان مقابل این نهاد بود که در آرامش به پایان رسید.

ماجرای تجمع مقابل بنیاد شهید چه بود؟
کد خبر: 621972
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۷:۱۵:۳۵

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: پرداخت غرامت جنگی از سوی کشور متجاوز که موضوعی غیر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است، خواسته تجمع کنندگان مقابل این نهاد بود که در آرامش به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، محسن بزرگی با بیان اینکه نمایندگان بنیاد در جریان برگزاری تجمع روز گذشته با حضور در میان تجمع‌کنندگان، پاسخگوی سؤالات آنان بودند، گفت: پس از گفت‌وشنود ایجاد شده، افراد حاضر، محل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران را در آرامش کامل ترک کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان برگزاری این تجمع در میان تجمع‌کنندگان حضور داشتند و این تجمع در آرامش به پایان رسید و تصاویر منتشر شده در موقعیت مکانی دیگری بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با بنیاد نداشته است.

وی همچنین به پست اینستاگرامی پرویز پرستویی نیز اشاره کرد و گفت: یقیناً جامعه از هنرمندان این توقع را دارند که بدون اطلاع کافی، شتاب‌زده و احساسی نسبت به انتشار مطالب اقدام نکنند. متأسفانه در پست منتشر شده از سوی این هنرمند اطلاعات درستی به مخاطب داده نشده و توقع می‌رود ایشان اطلاعات را از مبادی موثق دریافت کنند. در موضوع چالش‌های درمان که ایشان مطرح کردند باید گفت که وضعیت خدمات‌دهی در حوزه درمان و پوشش بیمه‌ای به مراتب مناسب‌تر از ادوار گذشته شده که گزارش‌های مربوط به این موضوع از طریق معاونت مربوطه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها